سه شنبه 30 شهریور 1395 - 23:18

آرایش صورت تان را با پاک کننده های طبیعی پاک کنید!

بویرنیوز- پاک کردن صورت یکی از مواردی است که تاثیر بسیاری در زیبایی و سلامت پوست دارد‎

 

آرایش صورت و پاک کردن آن یکی از مواردی است که تاثیر بسیاری در زیبایی و سلامت پوست صورت تان دارد. به شما پیشنهاد می کنیم به جای پاک کردن آرایش صورت تان با مواد شیمیایی از این مواد طبیعی استفاده کنید.

پاک کردن آرایش از صورت
بجز پاکسازی پوست این روغن‌ها آلودگی‌های محیطی را نیز از پوست پاک می‌کنند بدون اینکه پوست را خشک و حساس کنند.

پاک کردن آرایش صورت با شیر
شیر یک ماده پاک‌ کننده است و برای پاک‌سازی پوست و رفع سموم و آلودگی‌ها مؤثر است. شیر برای پوست‌های حساس به مواد شیمیایی بسیار کاربردی است. در واقع این ماده یک جایگزین عالی برای هر نوع پاک‌کننده شیمیایی پوست است و با انواع پوست‌ها سازگار است.

پاک کردن آرایش صورت با خیار
خیار یکی از پرکاربردترین مواد در صنعت بهداشت و تولید مواد بهداشتی و مراقبتی پوست است. خیار رطوبت رسان و خنک‌کننده پوست است فقط به این دلیل که حاوی مقدار زیادی آب است. خیار رنده شده را روی پوست قرار بدهید یا آب آن را بگیرید و به عنوان پاک‌کننده از آن استفاده کنید. برای تأثیر بیشتر بویژه اگر جای لک و پیس روی صورت دارید خیار را با شیر یا روغن زیتون مخلوط کنید و از این ترکیب به عنوان ماسک صورت استفاده کنید.

 

پاک کردن آرایش صورت با ماست
ماست یک تسکین دهنده قوی پوست برای درمان آفتاب سوختگی و کاهش التهاب‌های پوستی، کاهش زخم‌ها و حساسیت‌های پوستی است . علاوه بر این ماست یک پاک‌کننده ساده و دردسترس پوست است. کافی است با پنبه آرایشی آن را به پوست بمالید و مواد را از روی پوست پاک کنید.

 

پاک کردن آرایش

به جای پاک کردن آرایش صورت تان با مواد شیمیایی از مواد طبیعی استفاده کنید‎

 

پاک کردن آرایش صورت با عسل و جوش شیرین
عسل را همه به عنوان یک ماده ضد باکتری و ضد التهاب می‌شناسند. جوش شیرین هم دقیقاً همین ویژگی‌ها را دارد. حالا برای پاک‌سازی عمیق پوست از مواد آرایشی می‌توانید ترکیبی از آن درست کنید و آرایش را پاک کنید.

پاک کردن آرایش صورت با گلاب
کمی گلاب را روی پنبه آرایشی بریزید و پوست صورت را به طور کامل با آن پاکسازی کنید. این کار را می‌توانید هر شب قبل از خواب نیز انجام بدهید. این یک روش جادویی است. علاوه بر پاکسازی پوست پس از دو هفته از انجام این کار شما تأثیر چشمگیر آن را در شفافیت و بهبود وضعیت پوست خود احساس می‌کنید.

پاک کردن آرایش صورت با موز
موزهای بسیار رسیده و سیاه را دور نریزید. آن را کاملاً له کنید و روی پوست بمالید. آن را به مدت ۵ دقیقه روی پوست بگذارید و سپس با آب گرم پاک کنید. این کار برای پاکسازی پوست از مواد آرایشی بسیار مؤثر است و در عین حال پوست را نرم و لطیف می‌کند.

پاک کردن آرایش صورت با ژل آلوئه ورا
ژل آلوئه ورا هم برای پاک‌سازی پوست مفید است. شما می‌توانید ژل داخل میوه را بیرون بیاورید و در یک شیشه و در یخچال نگهداری کنید و هر زمان که نیاز به پاکسازی پوست دارید از آن استفاده کنید. کمی ژل را روی پنبه بمالید و آرایش چشم‌ها را براحتی پاک کنید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203121
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما