شنبه 18 اردیبهشت 1395 - 2:31

جزئیات حمله داعشی‌ها به مکه +تصاویر

رژیم سعودی مدعی منهدم کردن یک تیم تروریستی در شهر مکه مکرمه خبر داد.

براساس این گزارش، وزارت کشور عربستان اعلام کرد نیروهای امنیتی موفق شدند یک باند وابسته به گروه تروریستی داعش را متلاشی کنند.

به گزارش ابنا، نیروهای امنیتی سعودی در جریان این عملیات که به گفته رسانه های سعودی  عملیات بزرگ امنیتی علیه اعضای داعش نامیده شده این باند را تحت تعقیب قرار داده تا اینکه بعد از محاصره در منطقه‌ای کوهستانی این باند را متلاشی کردند.

در جریان این عملیات که در منطقه وادی النعمان در جنوب مکه صورت گرفت چهار تروریست کشته و یک نفر بازداشت شده است.

رژیم سعودی یکی از کارگزاران جنگ برای سازماندهی گروه‌های ایدئولوژیک با رویکرد تکفیری محسوب می‌شود. گروه‌های تکفیری که از سوی عربستان مورد حمایت اقتصادی، ایدئولوژیک و تسلیحاتی قرار می‌گیرند علت اصلی بی‌ثباتی سیاسی در عراق و سوریه هستند.

ادعای مبارزه با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی از سوی مقامات عربستانی هر از چندی در رسانه‌ها مطرح می‌شود، در حالی که رژیم عربستان بزرگترین حامی گروه‌های تروریستی در منطقه و جهان است و تفکر وهابیت تکفیری که پایه و اساس شکل گیری حکومت آل سعود است، تروریستی‌ترین اندیشه سیاسی-مذهبی موجود در جهان معاصر است؛ امری که هم پیمانان غربی آل سعود هم به آن اعتراف کرده و برای رهایی از شر آن به فکر چاره و راهکار آبرومندانه هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=190493
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما