چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 0:02

پیام تسلیت دکتر مندنی پور به تاجگردون

بویرنیوز؛ دکتر مندنی پور در پیامی درگذشت ناصر تاجگردون را به غلامرضا تاج گردون نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مهندس ساسان تاج گردون رئیس  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس تسلت گفت.

به گزارش بویرنیوز؛ متن پیام بدین شرح است:

برادران ارجمند آقایان:
دکتر غلامرضا تاج گردون نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مهندس ساسان تاج گردون ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس .

در گذرِ از دالان تنگ و تاریک این دنیای زود گذر ،آنجا که گویی در شکل و شمایل “مسافری سرگردان” دمی نیاسوده ، در انتظار ورود به ایستگاه پایانی و  دمیدن در سوت قطار زندگی به مقصد :
خانه ی ابدی، سفری بی باز گشت را با ره توشه ای در خور فهم و درک از این “میهمانی کوتاه”تدارک
دیده ، به لحظه شماری  نشسته و
با خویشتن خویش زمزمه می کنیم که:
تا بوده و نبوده با همه واهمه ها و دل نگرانی ها، از رویاروئی با  “هیولا ی مرگ” در قالب  واقعیتی انکار ناپذیر ، گریزی و گزیری نبوده و نیست !  ،دیر یا زود ،خواهی و نخواهی کوبه ی درب خانه ی همگان را کوبیده و خواهد کوبید !و نوبت به نوبت همه را بسوی خود فرا می خواند!

مرگِ ناصر تاج گردون ،برادر دوست داشتنی  آن جنابان و بزرگ خانواده ی خدمتگذار  ِ تاج گردون نه فقط برای شما، بازماندگان، و فامیل های وابسته، که برای بسیاری از دوستان به ویژه هم سن و سالهای دوره ی نوجوانی و جوانی اش ،در این شهر ودیار ، ،خبری است ناگوار و یادآور خاطراتی از آن دوران!
“زردِ قناری” هم، بسانِ دیگر قناری های باغِ سرسبز  زندگی با همه بلند پروازی  و  آن همه  شور و نشاط و سر زندگی، از قفس تنگِ زندگی ،چنانکه رسم شناخته شده ی روزگار بوده وهست  ،آزاد گشت و رُخ در نقابِ خاک کشید !
از درگاه دادارِ دادگستر ،برای آن نیک مرد،آمرزش و برای شما، خانواده و وابستگان شکیبایی و تندرستی آرزو دارم.

علی مندنی پور.
۱۳۹۵/۲/۷

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=189622
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما