سه شنبه 21 بهمن 1393 - 11:12

ستار هدایت خواه: میرحسین موسوی از سال 85 در فکر براندازی نظام بود (+تصاویر)

هدایت‌خواه افزود: ریزش‌ها افراد و جریاناتی هستند که در داخل کشور فکر می‌کنند باید با ساز و کارهای غربی جامعه را اداره کرد و هنوز خودشان را در میان تمدن تفکر لیبرال دموکراسی غرب تعریف می‌کنند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس گفت: موسوی از سال 85 در فکر براندازی نظام بود.

به گزارش بویرنیوز، ستار هدایت‌خواه شامگاه دوشنبه در مراسم گفتمان انقلاب اسلامی، رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب با بیان اینکه آنچه به عنوان انقلاب اسلامی اتفاق افتاده، تحقق اراده الهی بوده است، اظهار کرد: هر کسی، جریانی در هر کجای دنیا قصد تعریف نسبت خود با حق و باطل را داشته باشد باید نسبت خود را با انقلاب اسلامی مشخص کند.

2

وی افزود: هر کسی قصد تکامل انسانی داشته باشد باید با انقلاب اسلامی پیوند برقرار کند و هر کسی از انقلاب اسلامی جدا شود دچار ریزش روحی و سقوط معنوی و انسانی می‌شود.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس با تشریح ملاک‌های رویش و ریزش در انقلاب اسلامی، توانایی و کارآمدی ظرفیت تفکر دینی و شیعی برای تمدن‌سازی و اداره جامعه در سطح جهان را یکی از معیارهای رویش انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: اگر کسی باور داشته باشد دین و تفکر شیعی قدرت اداره جامعه را ندارد در عبودیت خداوند شک کرده است.

هدایت‌خواه با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه پایان تفکر سکولاریسم حاکم بر جهان بود، تصریح کرد: بعضی از اندیشمندان غربی مرگ خداوند را اعلام کرده بودند به معنای اینکه خداوند در اداره این جهان نقشی ایفا نمی‌کند یعنی بشر به خداوند نیاز ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه پایان تفکر حاکم بر غرب بود، خاطرنشان کرد: عظمت انقلاب اسلامی در این بود که مسیر تاریخ بشریت را که به سمت دوری از دین و ارزش‌های الهی سیر می‌کرد، تغییر داد.

6

هدایت‌خواه افزود: ریزش‌ها افراد و جریاناتی هستند که در داخل کشور فکر می‌کنند باید با ساز و کارهای غربی جامعه را اداره کرد و هنوز خودشان را در میان تمدن تفکر لیبرال دموکراسی غرب تعریف می‌کنند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تفکر کنونی داخل کشور که خودش را در ذیل تمدن و ساز و کارهای غربی، اقتصاد و سیاست غربی سکولاریستی تعریف می‌کند و مجوز خوانندگی زن را صادر می‌کند با انقلاب اسلامی مناسبت ندارد و این جزء ریزش انقلاب اسلامی است.

هدایت‌خواه با بیان اینکه ملاک و مبنای دوم برای گفتمان امام و انقلاب رسالت جهانی و مأموریت در همه مناسبت کلی در جهان است، افزود: انقلاب اسلامی آمده تا مناسبات ظالمانه عالم را از بین ببرد و این مأموریت تنها منحصر به ایران نیست.

وی ادامه داد: امام راحل فرمودند انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب اسلامی جهان به پرچم‌داری امام (عج) است.

5

هدایت‌خواه افزود: شعار و تفکر نه غزه نه لبنان با تفکر انقلاب اسلامی سنخیتی ندارد انقلاب اسلامی ماهیتاً نمی‌تواند به آنچه در جهان کنونی و مستضعفان می‌گذرد بی‌تفاوت باشد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی براساس نگاه قرآنی شکل‌ گرفته است، اضافه کرد: تفکری که آمریکا و مستکبران را به عنوان کدخدای عالم پذیرفته و با مصاحبه با نشریه آمریکایی می‌گوید ما دیگر آمریکا را شیطان بزرگ نمی‌دانیم با انقلاب اسلامی سازگاری نداشته و از ریزش‌های انقلاب به شمار می‌رود.

هدایت‌خواه اصل ولایت‌مداری را مهم‌ترین اصل گفتمان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ولایت حاکمیت شخص و فرد نیست و به معنای سرپرستی جامعه با ساز و کارهای الهی بوده و از نظر عملی مصداق اراده خداوند است.

4

وی با بیان اینکه دشمنان پس از ناامیدی و شکست در جنگ هشت‌ ساله همچنین ثبات کشور بعد از رحلت امام با جانشینی مقام معظم رهبری به فکر راهکار جدیدی علیه انقلاب افتادند، گفت: آنها به جنگ نرم روی آوردند و از عوامل خود در درون نظام کمک گرفتند.

هدایت‌خواه ادامه داد: فتنه 88 فتنه بزرگی بود که آمریکایی‌ها آن را تعریف کردند و از 20 سال پیش کلید زده شد و مربوط به چند ماه نزدیک انتخابات نبود.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد در مجلس اظهار کرد: دشمنان با تشکیل اتاق‌های فکر و تصویب جنگ نرم اقدام به تشکیل معادل اتاق‌های فکر خود با استفاده از عوامل داخلی کردند.

هدایت‌خواه با بیان اینکه نخستین مانیفست براندازی نظام انقلاب اسلامی در مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری دوران هاشمی‌رفسنجانی بود، تصریح کرد: در این مرکز افرادی از جمله سیدمحمد خوئینی‌ها، عباس عبدی و اکبر گنجی حضور داشتند.

وی تشکیل حزب حلقه کیان را دومین مانیفست براندازی نظام انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در این تشکل افرادی که در مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری بودند، حضور داشتند.

3

هدایت‌خواه خاطرنشان کرد: بعضی بر این باور هستند که میرحسن موسوی در این مدت بیکار نشسته بوده ولی در ماجرای فتنه 88 در ویلای رئیس انتخاباتی وی اسنادی کشف شد که از سال 83 با عنوان جمعیت تولید و تعاون اسلامی با ماهیت براندازی نظام تنظیم و تعریف شده بود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس با بیان اینکه میرحسین موسوی و دیگر عوامل از سال 85 در فکر براندازی نظام بودند، تأکید کرد: آنها معتقد بودند که با بازتولید انقلاب اسلامی نمی‌شود کشور و مشکلات را حل کرد.

هدایت‌خواه گفت: زمانی می‌توانیم خود را انقلابی تعریف کنیم که بر اصول انقلاب خود آگاه بوده و بر باورها، آرمان‌ها و الهی بودن و مظهر اراده بودن انقلاب اسلامی اعتقاد داشته باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=139126
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نننننن گفت:

    چرا شماها به همه چی بدبین هستین و شکاکین>؟؟ اقای هدایتخواه

    • فرهنگی گفت:

      وای به روزی که چبهه پایداری سرنوشت مملکت را بدست بگیره /

    • سید مهدی گفت:

      جناب اقای هدایت خواه اگه به فکر مردم هستید سعی کنید باعث یه اشتی بشید بین احزاب چون اتیش این تنشها فقط به چشم مردم میره ،،نزدیک عید نوروز هستیم امیدوارم مشکل حصر حل بشه.

    • ناشناس گفت:

      مرحمت بفرمایید و راجع به محمدرضا رحیمی هم اظهارنظراتتون رو بیان کنید استاددددد

  2. اصلاح طلب گفت:

    مثل همیشه با منطق و استدلال آفرین دکتر

  3. میلون گفت:

    واقعا از مشی بویر نیوز تعجب می کنم. دکتر سه صفحه حرف منطقی و با استدلال در موضوعات مختلف مطرح کرده ولی بویر نیوز میاد و فقط تک جمله آخرش رو تیتر می کنه و جلوش علامت سؤال میذاره!!!!!!! واقعا برا خبر گزاریتون متاسفم

  4. ناشناس گفت:

    کسی ادعا نمیکنه تفکرات شیعی نمیتونه کشور رو اداره کنه بلکه میگن شماها نمیتونین و تا الان هم غیر از این بوده شیعه معنیش نمیشه شماهها که

  5. ناشناس گفت:

    همشون بيست نفر هم نمي شن

  6. ناشناس گفت:

    درود بر استاد هدايتخواه مرد عمل

  7. لر گفت:

    وااااااااااای چقد شلوغه. …خخخخخخخخخخخخخخخ

  8. خنده گفت:

    هدایتخواه کلی خندیدیم باور کن باورکن باورکن

  9. فرهنگی گفت:

    سایت بویرنیوز تنهاسایت استان هست که بدون غرض مطالب رامنعکس میکند وباید تبریک گفت به مدیران این سایت

  10. فرهنگی گفت:

    بویر نیوز شما شدید رسانه چیهه پایداری؟؟؟که 4میلیون طرفدار بیشتر ندارند

  11. محسن گفت:

    از اقای رحیمی واربابش بگو اقای هدایت خواه از نمایندگان اصولگرا از 170 نماینده که پول گرفتن از پاکترین دولت تاریخ از همفکرانت بگو

  12. عابدین گفت:

    من نمیدانم اگه برندازی وفتنه 88 نبود هدایت خواه چی باید بگه

  13. فراز گفت:

    دکتر هدایتخواه هر روز بر افتخارات دوستانت اضافه میشه ……..اینم از دوست محبوبت رسایی ووووووودیگه چی ……..بس کن اگه مجلس بودی الان جز شون بودی

  14. علي گفت:

    انقلاب هزينه دارد مردان خدا هميشه مورد هجمه هستند مگر غير اين است كه دكتر ميگويند . امام رحمته اله ميفرمايند كي اي علما اي فضلا اي روحا نيون اي مردم به داد اسلام برسيد.ايشان هم به وظيفه الهي خويش عمل مكنند. درود خدا بر ايشان

  15. رضا گفت:

    ماحصل تفکر آقای هدایت خواه فرقی با تفکر داعش ندارد.بدون شک اگر امثال هدایت مجال بیشتری پیدا کنند به احتمال زیاد اقداماتشان چندان متفاوت از آنچه امروز گروه داعش انجام می دهند نخواهد بود.این آقای هدایت خواه همواره به گونه ای وانمود می کند که مظهری از دین و دیانت است و دسته ای از ملائک همواره در اطرافش در حال طوافند و شاید اگر تریبون بزرگتری پیدا کند هاله ای نور از جنس هاله ی نور احمدنژاد نیز بالای سرش به چرخشش در می آید.

  16. درود گفت:

    شما هم که دست از سر مردم بر نمیدارید’۱۷۰نمایندتون رشوه گرفتن خجالت بکشید’فقط حرف میزنید

  17. شهروند گفت:

    فتنه 88 چیزی نیست که به این زودی پرونده اش بسته بشه فتنه 88 اینقدر زوایای کور و مبهم دارد که نیاز به افشاگری اقای هدایتخواه وامثال ایشان دارد 

    • محمود لاف گفت:

      اگر افشاگر بودچرا افشاگری علیه رحیمی مرتضوی رسایی بابک زنجانی سه هزارمیلیاردتومان در پاکترین دولت یار و غار خود احمدی نژاد نمی کرد؟!؟!واقعا روت برم سنگ پای قزوین.

  18. منصف گفت:

    ازخدا بترسید خلاف واقع نگویید

  19. ناشناس گفت:

    واقعا برای بویر نیوز متاسفم………..دلتون به چی خوشه اینجا ماراگردوخاک خورد……..

  20. امید گفت:

    اگر خدا را در نظر نگیریم میتوانیم همه چیز را به زبان بیاریم از رشوه گیران هم بگویید

  21. منتظران گفت:

    دکتر جان منتظر اومدنت هستیم. همین حالا خیلیها از اسمت میترسند وای بروزی که بیایی

  22. ناشناس گفت:

    ستارجون از رسایی چه خبر ؟؟؟ حرفهایی شنیدم ، والله اونکه آخوندش بود ، حضرتعالی هم که ……!!!!!!!!!!!!!!

  23. نا شنا س گفت:

    درود بر دکتر هدایتخواه

  24. منطقی گفت:

    بابا برو جمع کن خودتو . اصلا خودت هم نمیدونی دنبال چی هستی . از دزد ترین دولت جمهوری اسلامی توی این 36 سال تعریف کردن واقعا دیگه رو میخواد

دیدگاه شما