دوشنبه 25 فروردین 1393 - 8:19

رقابت بر سر آوردن نام تاج گردون در جلسات اداری گچساران

 در جلسات اینروزهای گچساران اگر دستگاهی نصب باشد برای شمارش تعداد کلمات تکراری بی‌شک در پایان کار جلسه دستگاه نشان خواهد داد نام یا کلمه تاجگردون به تعداد دفعات بسیاری بر سر زبانها آمده است.

اینروزها که دولت تدبیر و امید روی کار آمده است و بعد از آنکه بالاخره عبدالرحیم رحیمی سکان فرمانداری گچساران را در دست گرفت در تمام جلسات اداری هرکدام از مدیران از بدو شروع صحبت تا پایان آن بارها نام تاجگردون را به زبان می‌آورند وبه نوعی می توان گفت مد شده است و هرکدام سعی میکنند بیشتر از نفر قبلی نام اورا به زبان بیاورند.

 

اینروزها تکیه کلام مسئولین گچسارانی در جلسات شورای اداری ، ” نماینده محترم ، پیگیری‌های نماینده محترم ، اگر نبود حاج غلام ، من به حاج غلام گفتم ، با حمایتهای حاج غلام ، با تشکر از نماینده محترم ” ، شده است .

 

من بعضی اوقات خنده‌ام می‌گیرد که چقدر امروز ریاست، عزیز شده است که باید اینقدر نام او را به زیان بیاورند .

 

اما دوستان، من حداقل بعنوان کسی که از بچه گی حاج غلام را بیشتر از شماها دیده و در جلسات مختلف نوع برخوردش را دیده ام ، مطمئن هستم اگر مثل دیروز حاج غلام در جلسات نشسته بود خنده‌ای می‌کرد و با لهجه شیرین لری خودش می‌گفت :

 

« بابا مُو وَ تو یه سوال پُرسیدُم ، نیخوام یِ‍ٍهقَه وَ مُو تشکر کنی . تو خوت چه کِردی مِن این مدت؟ »

 خبرنما ؛ علیمراد کاظمپور

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=99958
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ميراث گفت:

    اين تكيه كلام ها متاسفانه در اداره كل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان نيز مد شده بطوري كه در طول روز ق حداقل صد مرتبه از اين الفاظ استفاده ميكند و البته چند بار هم گوشيشو كه حاج غلام بهش زنگ زده به اين يكي و اون يكي نشان مي دهد . شايد اشكال كار از خود اقاي تاجگردون باشه كه…..

  2. ارمان گفت:

    همین بادمجان دور قاب چینها از ادمها بت میسازند این ادمها خودشان نیک میدانند که در مجموعه های تحت امرشان کارکنان شایسته تری برای مدیریت وجود دارد منتها اینان با سنجاق کردن خود به تاجگردون به این جا رسیده اند پس شاید این همه تملق و بزرگنمائی یک انسان برایشان عادی باشد

  3. شرمت الله گفت:

    بویر نیوز باسلام چرا آتشنشانی را خبر نکردی این که سوختن نداره تاجگردون شده نقل ونبات هر مجلسی برای روکم کنی خداوندا سپاسگذارم

    • تاگر گفت:

      من به این کامنت امتیاز مثبت میدم …بیش از یکماهه که بویر امتیازاتی که به سودش نیست قفل کرده…بازم خدا هست

  4. همشهری گفت:

    تاجگردون هم مالی نی

  5. شهروند گفت:

    امثال اینها از تاجرگردون بت می سازند در حالی که تاج گردون نیز هیچ کاری نمی کند

  6. نصاف گفت:

    بدبخت ی مردم ماست

  7. داور گفت:

    لو چرب و آش بی توم- تاجگردون بی تا

  8. ممدکلو گفت:

    ای بویر کلک خودت چی؟

دیدگاه شما