یکشنبه 24 فروردین 1393 - 2:18

ابراز ارادت ویژه یکی از مدیران برای تاجگردون/ آقای مدیر از کمالات خودتان بیشتر بگوئید!

گروه سیاسی – “مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: پاداش مناطق محروم فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد دراردیبهشت ماه پرداخت می شود.
زارع پور درنشست خبرنگاران رسانه های استان گفت: این پاداش براساس تصویب نامه سال73هیأت وزیران ومربوط به سالهای 1374تا1385است که به مناطق وشهرستانهای باضریب محرومیت 5تا9شامل 11هزار فرهنگی درلنده-دیشموک-بهمئی –مارگون-چاروسا-لوداب- باشت-چرام-دنا-عشایرومناطق روستایی بویراحمد-گچساران وکهگیلویه وهرسال به میزان 1ماه پرداخت می شود.”

به گزارش «بویر نیوز»، اما قسمت جالب سخنان زارع پور مربوط به تقدیر و تمجیدهای ویژه وی از تاجگردون است در حالیکه با کم رغبتی و در واقع تعارف گونه نیز از زحمات دیگر نمایندگان تشکر کرده است!

اما با وجود اینکه هنوز هم سخنان همه کسانی که مدعی پیگیری و پرداخت مطالبات فرهنگیان هستند برای معلمان پول نشده و فقط شعار است، این سوال مطرح است که واقعا چه کسی یا چه کسانی برای پرداخت این مطالبات پیگیری کردند تا به سرانجام برسد؟

حال که متاسفانه مدیرکل آموزش و پرورش از دایره انصاف خارج شده و صرفا برای اعلام وفاداری و خوش خدمتی همه اقدامات را به کام تاجگردون سند زده است لازم است تا افکار عمومی به اصل قضیه پی ببرند و بدانند اگر اقدامی صورت گرفته به همت چه کسانی بوده است.

اول؛ در تاریخ 1392/12/19 تاجگردون با انتشار نامه ای در سایت شخصی خود که از طرف دکتر نوبخت ابلاغ مطالبات فرهنگیان را به خزانه اعلام کرده بود؛ خبر از پرداخت مطالبات فرهنگیان داد و جالب اینکه خطاب نامه و رونوشت آن هم به تاجگردون هیچ ارتباطی نداشت! و نماینده گچساران این نامه را به انضمام نامه ای دیگر که از طرف معاون حقوقی مجلس خطاب به معاون بودجه نوشته شده بود که در آن قید شده بود بر اساس تقاضای “مجمع نمایندگان استان در جلسه با دکتر نوبخت” این موضوع در دستور کار قرار گیرد و همچنین تاجگردون در اقدامی ضرب الاجلی به مدیرکل آموزش و پروش نامه نوشت که پیگیری شود هر چه سریعتر مطالبات فرهنگیان پرداخت شود! (البته اگر پولی در کار باشد نیازی به نامه نگاری نیست و پول که برسد توزیع آن کار چندان دشواری نیست)

دوم؛ پس از این اقدام تاجگردون تقریبا تمامی مردم بخصوص فرهنگیان خود را مدیون و مرهون ایشان می دیدند اما نوبت به بزرگواری رسید تا با اظهارنظرهای متفاوت و البته متناقض خود فضای “پوپولیستی” ساخته شده برای تاجگردون بهم بخورد. بزرگواری یکبار در سخنانی از پیگیری های مجمع نمایندگان استان خبر داد و بار دیگر از عدم کوچکترین دخالت نمایندگان در تحقق این موضوع سخن به میان آورد و بار دیگر نیز استاندار و مسئولان سابق آموزش و پرورش را عامل این اتفاق دانست!

سوم؛ با گذشت چند روز و انتشار اخبار و تحلیل های متفاوت در این فضا بالاخره غلام محمد زارعی که تحت فشار سنگین هواردانش قرار گرفته بود و این موضوع فضای منفی علیه وی بوجود آورده بود، سکوت خود را شکست و با انتشار پیگیری هایش ادعاهای تاجگردون را تحت الشعاع قرار داد.

سایت زارعی با انتشار همه نامه هایی که تاجگردون منتشر کرده بود به اضافه ی چندین نامه دیگر که از جمله انها می توان به نامه زارعی به رئیس جمهور اشاره داشت و تاریخ اولین نامه به بیش از یکسال و سه ماه پیش می رسید، و البته با استناد به مصاحبه ای نماینده بویراحمد و دنا در همان روزی که نمایندگان با نوبخت جلسه داشتند اثبات کرد که اگر نقش کلیدی در این موضوع نداشته، بی خبرهم نبوده است!

اما رویکرد رسانه ای زارعی بسیار متفاوت تر از تاجگردون بود و وی با تقدیر از مجمع نمایندگان از تلاش ها و پیگیری های ویژه استاندار نیز تقدیر و تشکر کرد و در واقع به دنبال مصادره تمام و کمال این موضوع به نام خود نبود.

چهارم؛ چیزی که در میان سخنان نمایندگان و سایر مسئولان استانی که اظهارنظر کرده بودند مشخص شد؛ با استناد به اسناد منتشر شده مجمع نمایندگان (هرچند بزرگواری اعلام بی خبری کرده بود) و استاندار در این راه تلاش و کوشش بسیاری انجام دادند و اینکه همچون مدیرکل آموزش و پرورش به دنبال این بگردیم که چه کسی بیشتر و چه کسی کمتر تلاش کرده است ضرورتی ندارد؛ اما با مراجعه به اسناد منتشر شده و مصاحبه های انجام شده براحتی می توان به حقیقت موضوع پی برد و  قسمت جالب این موضوع آنجاست که از طرف هیچ نماینده و مسئولی نامی از زارع پور و پیگیری های وی به میان نیامد و جالب ترین اینکه خود زارع پور هم هیچ ادعایی مبنی بر پیگیری مطالبات نداشت و ایشان بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش تقریبا در این پروسه تماشاگر و خنثی بود!

پنجم؛ اما واقعیت تلخی که در ادامه این موضوع بر ملا شد، ابراز ارادت ویژه و جهت گیری مدیرکل آموزش و پرورش بود که در سخنان خود در جمع اصحاب رسانه این اقدام را به نام تاجگردون سند زد و سبک جدیدی از علاقه مندی را رونمایی کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=99756
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بابا همه میدونن کار حاجی بود منظورم تاجه ها

  2. د گفت:

    عقده ای نباشید،از کاه کوه نسازید! شمایی که دست نوشتنوتون بازه ،به فرض هم که متن کاملا درست باشه، معلومه با اوردن کلماتی مثل دست بوسی فقط خواستین یکم تخلیه بشین!. انتظار از اصحاب رسانه چیز دیگریست.
    توصیه میکنم شما اخبار ورزشی بدید ..

  3. فرهنگیان گفت:

    زارع پور هیچ نقشی در پیگیری مطالبات نداشت و بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان تقریبا در این پروسه تماشاگر و خنثی بود!

  4. شرمت الله گفت:

    من گفنم شاید عکس دست بوسی دارید که این تیتر را زدید

    خدا به ما رحم کند که دیگر رسانه ها هم خالی بند شدند

  5. بیت الله گفت:

    اقای زارع به شیوه ی مرسوم چگونگی بصب  و تثبیت و استمرار مدیریتی  در این استان که همانا فرهنگ تملق  و تعریف  وتظاهر است عمل نموده …..خیلی جای تعجب ندارد در ضمن مگر پولی داده شده  …
    ////

  6. رهگذر گفت:

    براي مشخص شدن اين موضوع بهتره با نماينده وسخنگوي فرهنگيان بازنشسته صحبت كنيد تا موضوع مشخص بشه

  7. یک اصلاح طلب آگاه از موضوع گفت:

    باسلام و احترام ؛

    من در این زمینه با ارائه مستنداتی، مطالبی را برای افکار عمومی اعلام می دارم:

    البته من هم مخالف هدایتخواه، و هم مخالف تاجگردون و بزرگواری هستم و تا حدودی کم ، مشی زارعی را می پسندم.در خصوص موضوع ؛ 1- آقای هدایتخواه،نماینده وقت بویراحمد نامه ای به رئیس جمهور وقت(به شماره129/14/ت مورخ13/2/1391) نوشت که آقای مشایی موضوع را طی نامه شماره 30276 مورخ 31/12/91به معاون وقت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور منعکس میکند.2- پیرو نامه مذکور، مجددا موضوع (57898مورخ3/4/91)به دفتر آقای فروزنده یادآوری می شود.3- در تاریخ 25/4/91 بازهم موضوع پیگیری می شود(78658 مورخ 25/4/91). 4- باز هم پیگیری موضوع(به شماره 100617 مورخ 21/5/91). سرانجام با پیگیریهای انجام شده ، رئیس وقت امور مجلس معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور طی نامه(شماره55270/1603 مورخ 11/7/1391) موضوع را به رئیس وقت امور اجتماعی ارجاع می دهد. 6- سپس معاون نظارت هماهنگی حوزه معاون امور مجلس رئیس جمهور پاسخ نامه بالا را به آقای زارع، نماینده جدید بویراحمد منعکس می کند. بنا بر این تا اینجا نه زارع،نه تاجگردون،نه بزرگواری و نه هدایتخواه که جرقه این کار را زده بود ، از ماجراهای پیگیری مصرانه آقای…خبر نداشتند.7-بازهم پیگیری تا بالاخره رئیس امور بودجه منطقه ای معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی طی نامه(41411/34مورخ 25/7/91) از نهاد ریاست جمهوری می خواهد تا باتوجه به جزء 8 بند 24 قانون بودجه 91 ، راهکاری را مطرح ، و در ضمن خواهان ارائه دادنامه دیوان عدالت نیز می شود تا پرداخت پاداش مناطق محروم انجام شود.بنابراین به خوبی مشاهده می شود که نه آقایان مذکور و نه مدیرکل بی خبر از همه چیز و نه استاندار از ماجراهای پیگیری در این مطلع بوده اند. لطفا موارد ذکرشده را به صورت یک گزارش خبری اعلام ، تا مردم شریف استان و نیز اصلاح طلبان ریشه دار از ادعاهای برخی اصلاح طلبان بی هویت و برخی اصولگرایان تازه به دوران رسیده به خوبی آگاهی یابند.

  8. بولدوزر گفت:

    متأسفانه ،تمام کارهای ما شده یکی درسته کن دیگری به نام خود بزنه، اگر گریزی به گذشته داشته باشیم می بنیم که تونل های بابامیدان در زمان استانداری حاج حسینی ساخته شدند و به نام نوذری کلید خورد، دوم، این مطالبات در گذشته قابل پیگیری بود و آقای طاهری خیلی بر روی این کار خرج گذاشت و در پایان به نام تاجگردون و زارع پور که هیچ نقشی در آن نداشتند ثبت شده و دیگر کار را می توان به کارهای جدید ی که داره بین مسئولین جابجا می شه نامید ،مثلاًمسکن مهر دولت مهر ورز که جدیداً شده مسکن مهر دولت امید،بابا تا چه حد می خواید سر مردم کلاه بزراید اینا همش برای رنگ کردن مردمه ،

  9. ناشناس گفت:

    بابا این اقای زارع پور میخواست خوش خدمتی کنه بعداز اون مدیر دست بوس معروف اینم دومین مدیری که برای دست بوسی حرکت کرد اقای زارع پور به دنبال مطالبات فرهنگیان باش اینقدر دست بوسی برای معده ضرر داره
    همه نمایندگان استان پیگیر بودند استاندار هم زحمات بسیاری کشید لطفا این رفتار زشت رو بذار کنار وبصورت واقعی برای پرداخت مطالبات تلاش کن

  10. علی احمدی گفت:

    باسلام
    بدنگویییدبه آفتاب اگرتب دارید اولا که آقای تاجگردون یکچهره ملی است
    دوم کارراآن کردکه تمام کرد یعنی مدیرکل وقت جناب زارع پور

  11. علی گفت:

    احداث تونلها هیچ ارتباطی به مسعود حسینی نداشت .ضمن اینکه بخشی از کار تونلا از قبل بوده اتمام انها فقط مدیون خود احمدی نژاد بوده
    مسود حسینی هیچ کار مثبتی برا استان انچام نداد.

  12. بیلهر گفت:

    صابری استاندار قبلی که میگفت ما درستش کردیم ……

  13. عسكر گفت:

    اين نوشته هاي بوير چيزي از ارزشهاي تاج و مديركل توانمند كم نخواهد كرد.

  14. ارشد برق گفت:

    تاجگردون و هدایتخواه نمایندگان و چهره های ملی برای استان هستند فارغ از گرایشات و تفکرات سیاسیشان در تخصص خودشان فوق العاده هستند رسانه ها باید اخلاق رسانه ای را رعایت نمایند و مردم عزیز ما چهره های برجسته استان را مخدوش ننمایند

  15. شرمت الله گفت:

    بویر نیوز باسلام
    چرا آتشنشانی را خبر نکردی

    این که سوختن نداره

    تاجگردون شده نقل ونبات هر مجلسی برای روکم کنی خداوندا سپاسگذارم

  16. ارشد برق گفت:

    ای حضرات ای بنده خدایی که با اسم ارشدبرق کامنت میزاره جعلیه…

  17. ارامش گفت:

    درود بر مدیر کل شجاع و دوست داشتنی و درود بر تاجگردون نماینده ملی

    • وکیل الرعایا گفت:

      با سلام و ادب
      لازم است در جهت شفاف سازی به عرض برسانم پدر اینجانب از اعضاء پیگیر مطالبات معوق فرهنگیان است و هیچ مبلغینداده اند وقرار است که مختصری از مطالبات ان هم فقط مطالبات شاغلاین در مدارس روستایی پرداخت شود و شهر فعلا پرداختی ندارد

دیدگاه شما