پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 21:41

قتل یک زن توسط افغانی غیرمجاز

یکی از اتباع کشور افغانستان که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده بود با انگیزه ازار و اذیت یک زن ۳۶ ساله را به قتل رساند و جسد را دفن کرد.

به گزارش دانا، 5 فروردین ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 126 تهرانپارس به مأموران اعلام کرد که خواهرش به نام فاطمه 36 ساله با خودرو پژو پارس شخصی از منزل خود واقع در فلکه سوم تهرانپارس خارج شده و دیگر به منزل برنگشته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «فقدان» و به دستور قاضی کشیک دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیگی به پرونده، مشخصات خودرو پژو پارس فقدانی از طریق سیستم جامع پلیس در اختیار کلیه مراکز انتظامی سطح کشور قرار گرفت و در کمتر از 24 ساعت در تاریخ 6 فروردین ماه، خودرو پژو پارس متعلق به فقدانی در حوزه کلانتری 162 فشم و به صورت رها شده کشف شد.

با توجه به کشف خودرو فقدانی در منطقه فشم، پرونده به دادگستری بخش رودبار قصران ارسال و با توجه به احتمال وقوع جنایت ادامه رسیدگی به این پرونده در دستور کار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به محل کشف خودرو مراجعه و با توجه به احتمال وقوع جنایت و به منظور کشف احتمالی جسد با استفاده از سگ‌های آموزش دیده جسدیاب، منطقه به ویژه محدوده کشف خودرو را به صورت کامل مورد جستجو قرار داده و در نهایت موفق به کشف جسد در داخل یک باغ و در نزدیکی محل کشف خودرو شدند.

با کشف جسد در داخل باغ، نگهبان باغ به نام «سخی . ع» 35 ساله شناسایی و تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سخی در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع از جسد شد اما پس از بازرسی محل سکونت‌اش و کشف گوشی تلفن همراه متعلق به مقتوله، به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

«سخی» که از اتباع کشور افغانستان بوده و به صورت غیرقانونی وارد کشور شده در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: پنجم فروردین ماه متوجه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در بیرون از باغ شدم که به دلیل نقص فنی امکان روشن کردن آن وجود نداشت.

وی افزود: راننده خودرو (مقتوله) به محض دیدن من درخواست کمک کرد تا در صورت امکان ماشین را برایش روشن کنم و من نیز برای دقایقی شروع به وارسی خودرو کردم که پس از دقایقی تصمیم به آزار و اذیت وی گرفتم.

متهم ادامه داد: به بهانه تاریکی هوا و خطرناک بودن محل با طرح دروغین حضور همسرم در داخل باغ از مقتول دعوت کردم که تا زمان تعمیر خودرو به داخل باغ بیاید، به محض ورود مقتوله به داخل باغ قصد عملی کردن خواسته خود را داشتم که مقتوله با اطلاع از موضوع با من درگیر شد و حتی ضربه ای با سیلی به صورتم زد.

وی گفت: در حالیکه بسیار عصبانی شده بودم شال مشکی رنگ همراه مقتوله را به دور گردنش پیچیده و او را به قتل رساندم، پس از جنایت نیز جسد را به تنهایی به قسمتی از باغ کشانده و دفن کردم ، قصد داشتم تا خودرو مقتوله را به محل دیگری منتقل کنم اما فردای همان روز مأموران کلانتری خودرو را در بیرون از باغ پیدا کرده بودند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به کشف جسد و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر شد و پرونده به همراه متهم جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=99482
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما