پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 14:35

تهدید برخی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد توسط نماینده بویراحمد و دنا

ماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: نباید اجازه دهیم دستگاه‌ها و ادارات با همین روش ضعیف به کار خود ادامه دهند.

خبرگزاری فارس: نباید اجازه دهیم دستگاه‌ها و ادارات با همین روش ضعیف به کار خود ادامه دهند

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سالی که مزین به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است، اظهار کرد: باید در این سال به صورت عملی در رفتارهای خود شاهد تغییر باشیم و فرمان رهبری را عملیاتی کنیم نه این که در حد شعار به آن بپردازیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: چرا باید کشور ژاپن به 130 میلیون نفر جمعیت و با آن وسعت کم و وضعیت نامطلوب زمین‌ و فضا در بهره‌وری چندین برابر ما بهتر عمل کند در حالی که کشور ایران از هر نظر از لحاظ موقعیت بهتر از ژاپن است.

وی افزود: از ظرفیت‌های خود به خصوص در مدیریت‌ها به درستی استفاده نکرده‌ایم و به همین جهت نباید اجازه داد تا مدیریت‌های ضعیف باز هم حاکم باشند و به کار خود ادامه دهند.

زارعی با بیان اینکه لازم است تجدید نظری در شیوه‌های اجرایی خود داشته باشیم، خاطرنشان کرد: امروز دیگر به مانند گذشته تولید نفت ما 4.5 میلیون بشکه در روز نیست و درآمدهای نفت را به مانند سابق نداریم پس لازم است که در مدیریت‌ها تغییر ایجاد شود و به مانند گذشته نباشیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا تجدید نظر در نحوه هزینه‌کرد و نظارت‌ها را دو راه اساسی برای تغییر وضعیت موجود در عرصه اقتصاد دانست و گفت: بحث نظارت در کشور ضعیف است و هزینه‌هایی که می‌پردازیم به دلیل ضعف نظارت است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=99425
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ahmad گفت:

    آقای زارعی معوقه بازنشستگان بیچاره آموزش وپرورش یاسوج تا کجا رسید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بویراحمد گفت:

      تا بحث تعریف میگی تاجگردون تا بحث تخریب و مطالبست میگی زارع بابا شما دیگه کی هستین

      • یاسوج گفت:

        مااز سایت مردمی بویر نیوز خواستاریم پی گیر معوقه محرومیت بازنشستگان آموزش وپرورش باشد >>> چرا بقیه ادارات حق محرومیت دارن ولی به آموزش وپرورش تعلق نمیگیره ؟؟؟؟ در صورتی که این نظام آموزش وپرورش است که بنیان کشور را قرار میدهد ..

        • عبدالله گفت:

          به نام خدا و سلام خدا نکنه دیگه بنیان کشور بیفته دست آموزش و پرورش.همون آموزش و پرورش بسه.

    • ناشناس گفت:

      سلام
      جناب اقای زارع لطف کنید اول از خودتون شروع کنید……..یادمان نرفته ان همه وعده و وعید انتخاباتی……نمونش همین جریان سینمای یاسوج چقد انرا چماق میکردید ولی ایا در این چندسال حتی یک میلگرد هم یه ان اضافه شد…..شعار تا عمل

  2. بی طرف گفت:

    آقای زارعی لطفا شعار ندهید شما از روز اول نمایندگی خود در مجلس تا امروز می خواستید مدیر کل تامین اجتماعی را بردارید تاکنون نتوانستیر حالا از تهدید مدیران صحبت می کنید

    • شهروند گفت:

      بابا زارعی کلی شاهکار کرد تا تونست رییس دفتر خودشو عوض کنه…………..

      • ناشناس گفت:

        درود بر شهروند.

      • سید گفت:

         دنبال تخریب حاج زارعی نباش دوست عزیز…رییس دفترش روموقتی اورده بود.بعدش هم محترمانه تغییرش داد…تامین اجتماعی هم تکلیفش روشنه توکه نباید همه چیزو بدونی نیروی هدایت خواهی منتظر باش اصلاحات روحاج زارع زنده کرددراستان.

  3. پاتاوه گفت:

    درود بر حاج زارع و باارزوی پیروزی برای ایشان

  4. ارشدبرق گفت:

    اخرش ما نفهمیدیم جنابعالی راستی هستی یااصلاح طلب ولی فکرکنم هربیشترچرخید تو هم باشون میچرخید

    • محسن گفت:

      ارشد بببببرررق! جمع کن بابا اسمتو ! مثل ندید بدبد ها1ارررشد برق!!! به شرفم قسم تو ارشد دانشگاه ازاد یاقوز اباد مدرک گرفتی 1شاید هنوز هم نگرفتی !!!!

      (محض خدا این دفعه کامنت ما را بذار بویر جان)

  5. اصلاحات گفت:

    ما که ندیدیم اقای زارع به کسی تذکر بده یعنی بنده خدا ادم اینجوری نیست سرش تو لاک خودشه اسه میره اسه میاد تا این دو سال تمام بشه بره دنبال تجارتش در ضمن مگه تا حالا اقای زارع مدیر انتخاب کرده که بخواد تهدید کنه البته کسی هم حساب نمیبره اگر تاجگردون و بزرگواری باشه یه چیزی…

  6. دنا گفت:

    حتمامیخای ازاقوام خودت بذاری

  7. اا گفت:

    نگو. وای ترسیدم مامانم اینا!!!!!!!!!!!!

  8. تأمين گفت:

    آقاي حاج زارعي  به چه دليل تأكنون به تغييرات در سازمان طويلي همچون تأمين اجتماعي توجهي نكرده اين   براي خيلي از طرف داران جناب عالي جاي پرسش داره   محافظه كاري تا كي  چهار سالت افتاده تو سراشيبي   ديگه وقت تنگ است اي برادر   
    أ

  9. ارشد برق گفت:

    حاج زارع لطفا استعفا بده. اینکاره نیستی داداش

  10. سياوش گفت:

    بوير نيوز  نون از يكجا ميخوره و……متاسفم براى رسانه ايكه بجاى اكاهى به مردم،مانند نشريه هاى زرد ايجاد حاشيه ميكند براى استانى كه خود كم حاشيه ندارد!!!

  11. پاسخ گفت:

    اهای لامپ سوخته برق بازهم حرف زدی.بازهم اینجا پیدات شد.باخودتم ارشدبرق ،منظورم حاج زارع نبود

    • کریکی گفت:

      حرف ارشد برق حرف اکثریت مردمه

      • کریکی گفت:

        نه بابا کی تا حالا جنابعالی زبون کریک شدی ؟ اصلا هم زور بی خودی با اون یارو ارشد برق نزنین برید دنبال کار و بارتون برادر….البته اون ارشد فرق هم نداره برسه به برق چون من هرزگاهی میام این سایت کامنتا رو میخونم این ارشد برق الکی هم هستش و نظر داده احتمالا خود هدایتخواه باشه از بیکاری مجبور شده .

  12. ناشناس گفت:

    حاج زارع به خدا قسم یک مدیر کل بهایی به حرف شما نمیده چون هگی شان میدانند همان نماینده شجاعی که مدیر کل شان کرده ازشان دفاع میکند پس بی خود خودت را خسته نکن به فکر نان باش که خربزه آب است بردار محافظه کار

  13. احسان گفت:

    اولویت نصب  مدیر توسط ایشان ….ی بودن آن مدیر است

  14. ناشناس گفت:

    چی شد مدیر کل شرکت برق

  15. معلول گفت:

    مدیربهزیستی روعوض کنید،معلولابیچاره شدن

  16. محمودی گفت:

    اقای زارعی شما که هم تجربه  وهم اطلاع و اشنایی کافی با سازمان بهزیستی را دارید به اندازه یک جو وقت خود را صرف این سازمان که وظیفه پرداختن به   امور  محرومین و معلولین را بر عهده دارد .ببینید چگونه مدیریت  میشود ؟؟؟مدیر سازمان بطور غیر قانونی تمامی امتیاز مرکز نگهداری را به نفع خود تصاحب کرده  …پست های حساس  مالی  بازرسی  حراستی را از یک مکان مشخص و نزدیک به خود نصب کرده ….مدیریت در این سازمان در بی سابقه ترین حالت  تبعیض و فامیل گرایی  و بی قانونی وضعف دارد اداره میشود  اقای زلرعی  ودیگر نمایند کان واقای استاندار شماها موکلفید پایان دهید به این وضع نابسا مان  سازمان؟؟؟؟؟

  17. باطرف گفت:

    والا من تا هفتصد نسل دیگه هم طرز فکر و جناح مخالف اقای زارع درانتخابات رو تایید نمیکنم ولی انصافا زارع نصف اونا شهامت نداشته!!! بابا خب اونا همه رو ورداشتن و این وضعمون شد! حالا بعد 2سال زارع تازه زورش به ارژنگ رسیده! اقا جان باقیمانده مدیران رو میخوای باهاشون گل کوچک بازی کنی خب؟ یکم صلابت بد نیست… دور بعد کی میخواد بهتون رای بده؟

    • ناشناس گفت:

      عزیزم نظرت جالب بود ولی دور بعدی در کار نیست که بخواد بیاد همین دور به اندازه هفت پشتش جمع کردن.برو ببین چه پروژه های میلیاردی داده به داداشش که کارخانه آسفالت داره

  18. رضا گفت:

    نماینده محترم بویراحمد از مدیریت در زاپن گفته اند و بعد هم ضعف مدیریت را در منطقه به باد انتقاد گرفته اند. کاش ایشان قبل از طرح این موضوع به این ضرب المثل که می گوید مشت نمونه ی خروار است توجهی داشتند تا این اندازه مرتکب خودزنی نشوند. منظورم این است که جناب زارع اول خودشان با یکی از نمایندگان مجلس ژآپن مقایسه کنند و عمق فاصله علمی و هوش و درایت و فهم و ….. را با کمی صبوری لمس کنند آنوقت به ضعف مدیریتی موجود در استان که بخش عمد ه ای از آن حاصل تدبیر و عمل کرد شخص ایشان به عنوان نماینده می باشد بتازند. این واقعیت بر همه مبرهن است که زارع گرفتار بی ثباتی شده و نمی داند راست است یا چپ ، افراطی است یا معتدل . جناحی است یا فراجناحی .با یاران است یا با مخالفان .

  19. غریب آشنا گفت:

    با تشکر از حاج آقا ایشون میخوان از مدیران خیلی ضعیف استفاده کنند و در جدیدترین این انتخاب بدتبال تعویض رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با رییس واحد گچساران هستند و در این راه هر روز دنبال امورات این نیروی جناح مخالف دولت هستند و گویا تنها کار ایشان تنظیم پیش نویس حکم و استعلام های جناب آقای دکتر محمودی میباشد نه کار کلان برای حوزه انتخابیه , لازم بذکر و قابل توجه استاندار دولت تدبیر و امید که آقای دکتر محمودی در زمان دکتر احمدی نژاد و فرهاد دانشجو سر کار آمده///////؟؟؟؟؟؟؟

  20. سیمرغ گفت:

    چرا ما اینجا کامنت میذاریم؟ کی میخوندشون؟ والللللللللا

  21. ناشناس گفت:

    جناب نماینده محترم، مدیر ومعاونین مخابرات ازنیروهای شما میباشند ،چرا با وجود پیگیریهای مکرر نیروهای کارگری با شما هنوز حقوق اسفند وعیدی سال92 را دریافت نکرده اند

  22. شیرمادرت حذفش نکن گفت:

    آقای حاج زارع سخن از مدیریت در ژاپن میگویید؟
    واقعا جای تعجب دارد شما که همش به فکر برادران و فک و فامیل خودتی برای پر کردن جیبشان .
    راستی حاجی برا مردم بگو چطور خواهر زادت مفت مفت دانشجوی دکترای عمران شد . به همان حجی که رفتی بگو

  23. ارشد برق گفت:

    من فکر میکنم منظور نماینده محترم از مدیران ضعیف ، مدیران غیر تیر تاجیه و گرنه اصرار بی حد واندازه ایشان مبنی بر تغییر مدیریت برق که از مدیران شایسته استان و جزء مدیران بسیار خوب شرکتهای توزیع برق در سراسرکشور است چه دلیلی غیرازاین میتواند داشته باشد. مردم بدانند گزینه پیشنهادی اقای زارع حتی در بخش کوچک تحت سرپرستی خود مشکلات فراوان دارد چه رسد به مدیریت کل شرکت که ایشان نه تخصص و نه سابقه مدیریتی لازم را دارند نماینده با درایت استان جناب آقای تاجگردون و استاندار محترم مدیریت نمایند که این دستگاه تخصصی اسیر قوم بازی اقای زارع نشوند.

  24. ناشناس گفت:

    خدارا شاهد میگیرم که جز حرف راست چیزی نگویم اولا همین امروز یکی از فامیلها بشدت ناراحت و دلسرد از این بود که چرا حاج زارع برای ما که همه جوره پشتش بودیم کاری نمیکنه؟ دوما اگه منظورت از خواهر زادش میثمه به خدای محمد قسم که این پسر باید یکی از نابغه های استان میشد چون من از بچگی میشناسمش و از همون اول شاگرد اول بوده و حتی به نظر من اصلا در جایگاهی نیست که باید باشه و باید خیلی از الانش موفقتر باشه… شما ها هرچه دلتون میخواد به حاج زارع میگید ای کاش کمی هم به آخرت فکر کنید. یا زهرا(ع)

  25. ف.پ گفت:

    درحال حاضرچیزی تودست بالایی ها نیست حاج زارع که دیگه هیچی,حاجی جوونا یادت نره،اوضاع دانشگاه سرابتاوه خیلی خرابه،رسیدگی کنین خواهشا

  26. یک کتابدار گفت:

    تند رو حاجی شما آمدید فقط فامیلهای خودت را بزاری مسئول و مدیر کل. نمونه اش مدیر کل کتابخانه های عمومی که هشت سال مدیر این مجموعه بود رفته بعد از دو سال دوباره برگشته آخه مگه مدیر توی این استان قحطه بابا بسه دیگه خسته شدیم.

  27. هیچ کس گفت:

    کاش استان روزی بتواند از درامد نفتی و منابع گازی خودش درصدی را صرف بخش های عمرانی وصنعتی کند…وطن دوستی حس قشنگیست اقای زارع ولی تو اول پاسخ گو به مردم استانت هستی بعد به کشور.زیبا حرف زدن کار سختی نیست زیبا عمل کردن است که شمارا متفاوت میکند خواهشن بلند شو و کوشا باش.ما مراسم عذا وغم عزیزانمان بدون شما هم پیش میرود میت روی خاک نمیماند به مشکلات استان رسیدگی کن.اگر احساس میکنی که توانش را نداری لطفا جای خدمت خسارت نزن

  28. مرضیه گفت:

    بویرنیوز خداوت نخو ک هرچی سیت نیصرفه نیزنیش بین نظرل.ای خداوت نخو.سست عنصر

  29. دکترنیک بخت گفت:

    بنازمت کرباغیرت وباتعصب بویراحمدی ستارهدایت خواه که قدرت راندانستیم افسوس

  30. به نام دوست گفت:

    سلام به همه کسانی که کامنت می زارند،ساعت دوازده شب است وبرای دوستانم این کامنت را می زارم انشالله توجهی شود وسایت محترم این کامنت را بزارد میدانم در حق همه ما کم لطفی وگاهی حقوقمان ضایع شده است می دانیم گاهی مدیران ما به واسطه طایفه گری و خطی گماشته شده اند که شایسته آن را نداشتند اما این سبب نمی شود که ما فرهنگ واصالت خود را زیر سوال ببریم .خوب است روزی به دادگاه درون خود رجوع کنیم و به حرف هایی که می زنیم خوب فکر کنیم چون روزی ما پاسخگوی اعمال خود هستیم،به خدا قسم تا هنوز نه اقای بیدارپور نه اقای بهادری ، نه آقای زارعی،هدایت خواه،معسودی، دهراب پور وهیچکدوم از این ازافرادی که در سایتهای استان تخریب می شوند را از نزدیک ندیده ام که بخواهم دفاع کنم اما همه اینها بچه های این استان هستند و همه استان به هم وابسته است یک روز معسود حسینی است یک روز باقر موسوی یکروز هدایت خواه یکروز زارعی یک روزیکی دیگر دراین منصب ها می باشد وتمام می شود می رود مگه ما چند روز می خواهیم زنده با شیم که با کامنت ها حداقل داریم برای خودمان مشکلات روحی روانی درست می کنیم وخودمان را عذاب می دهیم کاش روزی در همین ژاپن یا خیلی نزدیکتر در یکی از استانهای کشورمان سری بزنیم ببینیم مردمی که ما احساس می کنیم از کره ماه افتادن آیا مئسولان درجه یک خود را می شناسندکه ما مردم این استان حتی تعویض سرایداران خود در ادارت را دنبال می کنیم، کجای دنیای کارمند ادارات اینقد بیکار هستند واز بیت المال این سوءاستفاده می کنندچرا فکر میکنیم دزدی پول و غیره است دزدی همین است که در ادارات ما کارمندان به جای اینکه از اینترنت اداره برای بهبود وضعیت اداره خود استفاده کنند دنبال این چرند وپرند های بی ربط هستیم بخدا من کارمند اداره هستم در اداره ما از صدنفر شاید ده نفر خوب کار نکنند درد ها خیلی زیاد است،چرا دغدغه ما این چیزها شده است؟ چرا دغدغه ما آرامش و رفای اجتماعی نیست در کشورهای دیگه هر کس توی لاک خودش است و برای پیشرفت خود و خانواده اش تلاش می کند اما در استان ما در قرن 21 هنوز که هنوز است داریم سنتی و پدرانه مءسولان را انتخاب می کنیم در انتخابات کجای دنیا و حتی ایران آدم حتی به زنش می گوید به کی رای بده که ما با فامیل خود به خاطر اینکه به فلان کس رای داده است تا چندین سال قهر وحتی گاهی خونریزی می شود همین کسانی که شما در این سایتها تخریب چه آگاهانه و چه نآگاهانه می کنید چه گلی به سر مردم استان زدند که دیگران که انتخاب می شوندنیز از این قبیل هستیند بپذیریم که همه ما به استان یه جوری های خیانت کردیم و داریم می کنیم کجا ی دینای فوق لیسانس برق ،وانسانهای تحصیل کرده اینقد خود را کوچک می کنند ببینند که کدام مدیر عوض شده ؟کاش روزی همه ما کاری را که به ماواگذار می شود به درستی انجام بدهیم نه اینکه ساعت 7بریم سرکار انگشت بزینم وماشین خود راداخل ادراه نبریم و برویم زن وبچه خود را ببریم سرکار ومدر سه بعد بیایم اداره صبحانه بخوریم وبعد روزنامه کهیان بخوانیم یا با همکاران و غیره راجع به خرید وفروش املاک، ماشین وغیره صحبت کنیم بعد ساعت یازده وضوبگیریم و دزدی یا باهماهنگی نگهبان از اداره بیرون رفته برای رساندن بچه خود به خانه و بعد فورا خود را به نماز جماعت اداره برسانیم ونماز را خوانده و چند شعار کوبنده برای قبولی نماز خودهم بدهیم انشالله قبول باشد انشالله بعد جوراب را پوشیده ارباب رجوع بیچاره هم تا یک ساعت جلوی در اداره معطل و بگیم فلان کارمند نیومده نماز بخدا حتما توی خانه نماز نمی خواند؟در حالیکه تنها اوست که برای رضای خداوند کار مردم را انجام می دهد کش روزی دروغ،ریا تزویر]تهمت،غیبت و غیره از کشورمان استانمان شهرمان خانه مان دلمان رخت بسته و برای همیشه بروند البته خواستن توانستن است کاش روزی صداقت جای همه چیزرا بگیرد درود بر انسانهای پاک و خدایی که حتی یک روز در زندگی پاکشان هیچ کس را نفرین نکردند حتی دشمنشان بدرود شب بخیر

  31. مارال گفت:

    بوبومی سی کامنت به نام دوست!
    طوماره!!!

  32. ناشناس گفت:

    اقای زارع بجای اینکه در مورد ژاپن تحقیق کنید به روستاییان بدبخت منطقه خودمون برسید

  33. محمدی گفت:

    سلام برزارعی

دیدگاه شما