چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 0:10

دامادعبدالحمید در راه‌آزادی‌مرزبانان‌درگذشت

دامادعبدالحمید در راه‌آزادی‌مرزبانان‌درگذشت

در جلسه روز سه شنبه مجلس، علی مطهری نماینده مردم تهران، شمیرانات، اسلام شهر و ری در تذکر آیین نامه ای گفت: در اوایل جلسه امروز تذکری داده شد که به نظر من از سوی رئیس جلسه پاسخ قانع کننده‎ای داده نشد. وی افزود: در مسئله آزادی مرزبانان کشورمان قطعاً مسئولان امنیتی و اطلاعاتی نقش اساسی داشتند اما این نافی نقش برخی علمای اهل سنت نیست.

این نماینده مجلس ادامه داد: آقای مولوی عبدالحمید در این قضیه نقش داشته وی هیئتی را برای مذاکره با گروگانگیرها ارسال می‎کند که در این هیئت داماد خودش هم حضور داشته این هیئت در راه بازگشت تصادف می کند و داماد مولوی عبدالحمید از دنیا می رود که البته عده ای شایعه می‎کنند این کار، کار دولت ایران بوده که البته خود وی در نماز جمعه این مسئله را تکذیب می کند و می‎گوید این یک حادثه طبیعی بوده است.

مطهری گفت: به هرحال وی در این قضیه نقش داشته است ما نباید نقش علمای اهل سنت را نادیده بگیریم، از طرفی شعار وحدت شیعه و سنی بدهیم و وقتی آنها با نظام همکاری می کنند، علیه آنها صحبت کنیم، این نوعی تناقض در رفتار ماست و نباید حق آنها را نادیده بگیریم. محمد رضا باهنر که ریاست جلسه را به عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: خواهش می کنم از تریبون مجلس مقوله ای که باعث تفرقه و واگرایی شود مطرح نشده و قدردان زحمات نیروهای امنیتی باشیم و البته کار آنها را رصد می کنیم؛ انشاءالله مردم عزیز را در جریان این مسائل می‌گذاریم.

منبع:بهار

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=99059
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما