دوشنبه 18 فروردین 1393 - 13:17

قتل برادر در دوئل عشقی

دو برادر که رقیب عشقی همدیگر بودند جنایتی خونین را رقم زدند.

به گزارش روزنامه ایران، عقربه ها ساعت 11 جمعه شب 15 فروردین ماه سال جاری را نشان می داد که دختر جوانی در تماس با پلیس 110 از ماجرای درگیری خونین دو برادر در شرق تهران خبر داد.

خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 128 تهران نو در محل حاضر شدند و خود را در برابر صحنه هولناکی دیدند.

دو برادر که 27 و 30 ساله هستند با ضربات چاقو همدیگر را هدف قرار داده بودند و خون زیادی از آنها رفته و همین کافی بود تا تیمی از امدادگران اورژانس برای نجات جان این دو برادر چاقوکش در محل حاضر شوند.

دو برادر خیلی زود به بیمارستان انتقال داده شدند و پزشکان با تلاش های زیاد توانستند برادر کوچک را از مرگ نجات دهند اما برادر دیگر به خاطر خونریزی زیاد به کام مرگ فرو رفت.

بدین ترتیب بازپرس ˈقریشیˈ از شعبه دوم دادسرای امور جنایی دستور داد تیم ویژه ای برای افشای انگیزه این درگیری وارد عمل شوند.

تیم جنایی در گام نخست به سراغ دختر جوانی که پلیس را در جریان این درگیری گذاشته بود رفته و در این مرحله مشخص شد دو برادر رقیب عشقی یکدیگر بوده و شب حادثه دختر جوان به دیدن برادر بزرگتر رفته بود و زمانی که برادر کوچک تر این صحنه را دیده با هم درگیر شده و جنایت خونین کلید خورده است.

بنا بر این گزارش، عامل این جنایت برادر کوچک تر بوده که به خاطر شدت جراحات در بیمارستان است و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=98702
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    همین طور پیش بریم ورژن های جدید و کشف نشده جدیدی از قتل و جنایت کشف خواهد شد.

دیدگاه شما