دوشنبه 18 فروردین 1393 - 11:22

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تغییر کرد

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از تعیین دبیرکل حزب دانش‌آموختگان ایران اسلامی به عنوان رئیس جدید این شورا به مدت سه ماه خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تغییر کرد/ برنامه دیدار با روحانی و رفسنجانی

به گزارش بویرنیوز، داوود محمدی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تشکیل جلسه هفتگی تشکل متبوعش در شب گذشته از تغییر رئیس دوره‌ای این شورا خبر داد و اظهار داشت: آقای بختیاری دبیرکل حزب دانش‌آموختگان ایران اسلامی به عنوان رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به مدت سه ماه تعیین شد.

محمدی ادامه داد: در جلسه شب گذشته در خصوص آزادی مرزبانان، شرایط اقتصادی کشور بحث صورت گرفت و اعضا ضمن ابراز خوشحالی از آزادی مرزبانان ایرانی از بلاتکلیفی وضعیت یکی دیگر از مرزبانان کشورمان اظهار تاسف کردند.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به بحث درباره اقتصاد مقاومتی در جلسه این شورا تصریح کرد: اعضا بر لزوم پیگیری اقتصاد مقاومتی و نقش دولت در این زمینه تاکید داشتند و قرار شد نظرات احزاب در این زمینه جمع‌آوری شود.

وی همچنین از دیدارهای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با برخی از فعالان سیاسی خبر داد و گفت: ما قطعا در ابتدای سال جدید برای دیدار با برخی از اعضای دولت از جمله شخص آقای روحانی، در صورت امکان، خاتمی و هاشمی برنامه داریم.

محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا به بحث انتخابات نیز پرداخته شد یا خیر، گفت: در جلسه شب گذشته درباره انتخابات بحثی صورت نگرفت اما ما تاکنون درباره مسائل کلی انتخابات صحبت کرده‌ایم اما فعلا بحثی در خصوص مصادیق نشده است اما امیدواریم امسال به بحث مصادیق ورود کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=98682
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما