یکشنبه 17 فروردین 1393 - 15:32

غلامرضا تاجگردون پشت پرده بابک زنجانی را فاش کرد

آن روز که آقای احمدی نژاد می گفت پول نفت را باید به دست آدم امین بدهیم، نتیجه این امانت داری و نگاه احمدی نژاد همین بابک زنجانی است.

بویرنیوز – تا نیمه سال گذشته هنوز نام فساد اقتصادی با اختلاس سه هزار میلیاردی و شهرم جزاری تداعی می شد اما تاریخ فساد اقتصادی ایران چهره تازه ای را در طومار خود ثبت کرد. “بابک زنجانی”. روایت دوباره تکرار شد. همان داستان هایی که شهرام جزایری در نقل مظلومیت خود و قهرمان عرصه اقتصادی بودنش عنوان می کرد این بار با ادبیاتی متفاوت از دهان زنجانی خارج می شد تا بدان جا که اگر جزایری را رسانه ها به طنز و برای تمسخر اظهارات خودش رابین هود می نامیدند، بابک زنجانی خودش را سرباز بسیجی جبهه اقتصاد خواند. در نهایت اما دستگاه قضا حکم به بازداشت وی داد و پرونده زنجانی نیز به عنوان یکی از پرونده های فساد اقنصادی مورد بررسی قرار گرفت. بررسی که هنوز به اتمام نرسیده است و حتی به گفته عزت الله یوسفیان ملا، عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاصد اقتصادی وارد دور جدیدی نیز شده است

در این بین اما جریان های سیاسی مختلف به خصوص حامیان دولت قبل بابک زنجانی را محصول و بازمانده دولت اصلاحات و سازندگی خواندند. غلامرضا تاجگردون ، نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اما معتقد است که بابک زنجانی مولوددولت احمدی نژاد است و بیان کنندگان این اظهارات اگر کوچک ترین ردی از ارتباط بابک زنجانی با دولت اصلاحات و یا سازندگی داشتند ساکت نمی نشستند و هوار می زدند و آن را بازگو می کردند.

تاجگردون جمهوریت در این خصوص گفت:بابک زنجانی مولود مستقیم دولت احمدی نژاد است و برخی وزرای احمدی نژاد موید و تایید کننده وی و کارهایش بوده اند.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: برخی در این میان اظهار می کنند که که بابک زنجانی ماحصل دولت اصلاحات و یا سازندگی است که البته اگر کوچک ترین مدرکی در این خصوص داشتند هوار می زدند و آن را رومی کردند.

تاجگردون تصریح کرد: هیچ شکی نیست که از ابتدای به وجود امدن تا انجام تمامی مفاسد اقتصادی بابک زنجانی ماحصل دولت احمدی نژاد است که در آن دایره مفاسد اقتصادی تا این اندازه گسترده شد.

وی ادامه داد:آن روز که آقای احمدی نژاد می گفت پول نفت را باید به دست آدم امین بدهیم، نتیجه این امانت داری و نگاه احمدی نژاد همین بابک زنجانی است.

این نماینده مجلس با بیان این که قانون در دولت قبل به هیچ انگاشته می شد گفت: وقتی می خواهیم از قانون عبور کنیم بدون شک مسبب رشد افرادی هم چون بابک زنجانی نیز می شویم.

تاجگردون تاکید کرد: بابک زنجانی 30 تا 40 سال عمر دارد اما در سال هایی به مفسد اقتصادی تبدیل شد که در دولت احمدی نژاد برای وی شرایط ایجاد شد و رانت هایی زیر سایه فرار از قانون و عبور از قانون در اختیارش قرار گرفت.

وی افزود: اول تا آخر زایش این مفسد اقتصادی به احمدی نژاد و دوستانش بر می گردد که زمینه ظهور این فساد اقتصادی را فراهم و از خطاهای وی چشم پوشی کردند.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: نتیجه سیاست های اقتصادی و رفتارهای مدیریتی آقای احمدی نژاد این شده است که امروز درکشور مرتب شاهد افزایش برگه های تخلفات زنجانی هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=98559
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. روحانی گفت:

    آقای تاجگردون !  مواضب باش شرمنده نشی !!! آقای زنجانی فرزند ناخلف مرحوم دکتر نوربخش های  دوران سازندگی و اصلاحاته!!!! در مورد مدارکش هم زیاد عجله نکن یه مقدار که پرونده بره جلو روی آقا کلاغه بیشتر سیاه میشه !!!

  2. جلیل گفت:

    این حرفها را به دوست خودت اقای بزرگواری بگو چون ایشان مصاحبه های مختلفی دارند که زنجانی محصول دولت هاشمی است

    • k گفت:

      بله محصول دولت سازندگی است چراکه رزومه ایشان ازصداوسیما اعلام شد شما پرونده کرسنت را پیگیری کنید این را که قوه قضاییه گرفته وبگین کرسنت وجزایری محصول کیست

  3. باشت گفت:

    آقای تاجگردون خودت دست کمی از ایشان نداری – دیدارهای خودت در دبی و استانبول چیه ؟ تو که دولت احمدی نژاد دست بوس بودی حالا چیز دیگری میگی ؟ همه می دونن که مدک تحصیلی شما جعلیه؟ زمان دانشجوییت چه کارایی که نکردی؟ آبرو داری کن وگرنه همه چیزت لو می ره؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. مهدی گفت:

    آقای تاج گردون سعی کن محبوبیتت رو که الان استانی شده خراب نکنی .دوستان بابک زنجانی داخل شرکت نفت چرا الان پست های بالاتری گرفته اند.قرارداد کرسنت مال چه دوره ایه .

  5. ناشناس گفت:

    آقای تاجگردون با مدرک حرف بزن قرار داد کرسنت که چوب تاراج به سرمایه ملی مملکت زده بود در دوران کی بوده که الان هم تمام ان افراد در دولت جدید ودر وزارت نفت وزیر و همه کاره شده اند

  6. ناشناس گفت:

    يعني ميخواهيد بگيد هيچ دولتي دلال نداره؟

دیدگاه شما