یکشنبه 17 فروردین 1393 - 2:15

اولین قتل در سال جدید تنها برای 25 هزار تومان!

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ جوان 18ساله‌ای که در یک درگیری، فردی را به قتل رسانده بود، دستگیر کردند.

 

به گزارش بویرنیوز به نقل از (ایسنا)، در ساعت 15:20 روز اول فروردین ماه امسال، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی110 وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت در خیابان “معارف” به کلانتری 134 شهرک قدس (غرب) اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو تیم فوتبال از اتباع کشور افغانستان با همدیگر بازی فوتبال داشته‌اند که در پایان مسابقه، بر سر مبلغ 25 هزار تومان پول اجاره زمین با یکدیگر درگیر شده که طی آن چهار نفر از آنها بر اثر اصابت ضربات چاقو به بیمارستان منتقل و با وجود انجام اقدامات درمانی و مداوای سه نفر از مجروحان، نفر چهارم به نام «محمود. ح» (23 ساله) بر اثر شدت جراحت وارده فوت کرده است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمد” و به دستور شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره دهم به تحقیق از دوستان مقتول پرداخته اما آنها عنوان داشتند که هیچ‌گونه شناختی از ضارب نداشته و روز حادثه، برای اولین بار او را دیده‌اند؛ این افراد در اظهارات خود عنوان داشتند: روز حادثه ما جهت بازی، زمین فوتبال را از ساعت 13:30 الی 15 اجاره کرده بودیم. زمانی که به محل مراجعه کردیم، چون تعداد ما کم بود از اعضای تیم سانس قبل خواستیم که با ما بازی کنند که چند نفر از آنها قبول کرده و با ما مشغول به بازی شدند. در پایان بازی به آنها گفتیم که چون شما هم بازی کرده‌اید، باید نصف هزینه زمین (25 هزار تومان) را پرداخت کنید که بر سر همین موضوع با هم درگیر شدیم.

 

با توجه به اظهارات شاهدان صحنه جنایت، کارآگاهان اداره دهم بلافاصله اقدام به شناسایی تیم سانس قبل (ساعت 12:00 تا 13:30) کرده و پس از شناسایی تمامی اعضای این سانس، نهایتا موفق به شناسایی «خیرالله» (18 ساله) به عنوان ضارب و عامل اصلی جنایت شدند.

 

با شناسایی «خیرالله» به عنوان عامل جنایت، بلافاصله محل سکونت وی در یک ساختمان در حال ساخت، در منطقه تجریش شناسایی و در ساعت 18 روز سوم نوروز دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.

 

خیرالله پس از دستگیری، با تأیید اظهارات دوستان مقتول (شاهدان صحنه جنایت) در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: تیم ما سانس 12:00 تا 13:30 را اجاره کرده بود. پس از پایان بازی، قصد خارج شدن از زمین فوتبال را داشتیم که اعضای تیم سانس بعدی، از ما درخواست کردند که با آنها بازی کنیم؛ ما نیز قبول کردیم، ولی پس از پایان بازی به ما گفتند که باید نصف پول زمین را پرداخت کنیم اما ما قبول نکردیم. در حالی که با آنها به صورت لفظی درگیر شده بودیم، ناگهان درگیری‌های ما به درگیری فیزیکی کشیده شد و با توجه به اینکه تعداد آنها بیشتر از ما بود، من با چاقویی که همراه داشتم به چند نفر از آنها حمله‌ور شده و آنها را با چاقو زدم و با دوستانم، سریعا از محل متواری شدیم و چاقو را نیز در طول مسیر دور انداختم.

 

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=98471
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما