یکشنبه 17 فروردین 1393 - 0:40

واکنش حمید استیلی به شایعه دستگیری‌ اش

او ادامه داد: نمی‌دانم واقعا این حرف‌ها و شایعات با چه طرح و برنامه‌ای مطرح می‌شود. من به کسی کاری ندارم و الان دو سال است که دارم مجانی در قمست پیشکسوتان و آکادمی پرسپولیس کار می‌کنم. یک ریال هم نگرف

به گزارش بویرنیوز ، سرمربی سابق پرسپولیس شایعه دستگیر شدنش را تکذیب کرد و گفت که از مسببان این موضوع شکایت می‌کند.

 

حمید استیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شایعه دستگیری‌اش اظهار کرد: واقعا نمی‌دانم این خبرها از کحا و بر چه اساسی منتشر می‌شود. سالگرد برادرم نهم بود و من تا دهم فروردین در تهران بودم و چند روزی است که خانواده را به دبی آورده‌ام و فردا هم با پرواز ساعت 14:30 به تهران برمی‌گردم.

 

او ادامه داد: نمی‌دانم واقعا این حرف‌ها و شایعات با چه طرح و برنامه‌ای مطرح می‌شود. من به کسی کاری ندارم و الان دو سال است که دارم مجانی در قمست پیشکسوتان و آکادمی پرسپولیس کار می‌کنم. یک ریال هم نگرفته‌ام و تازه خیلی از مواقع از جیب خرج کرده‌ام.

 

استیلی گفت: حسابرس باشگاه هم در جریان است که من هیچ پولی در این یکی، دو سال از پرسپولیس نگرفته‌ام. با اینکه در این مدت به ویژه یکی، دو ماه اخیر از تیم‌های لیگ برتری که خطر سقوط را احساس می‌کنند پیشنهاد داشتم اما به خاطر تعهدی که در پرسپولیس داشتم به هیچ کدام از آنها پاسخ مثبت ندادم و در این باشگاه ماندم.

 

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: متاسفانه برخی افراد حسادت می‌کنند و طاقت ندارند ببینند که من 2 سال بدون پول برای پرسپولیس کار کرده‌ام. از روزنامه یا سایتی که این خبر را منتشر کرده هم شکایت می‌کنم و تا آخر پیگیر شکایت خود هستم. آخر مگر به همین سادگی است که با آبروی افراد بازی کنیم؟ آیا من را پشت میله‌های زندان دیده‌اند که چنین خبری منتشر کرده‌اند؟ من فردا به تهران می‌آیم و این موضوع را پیگیری می‌کنم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=98428
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما