سه شنبه 12 فروردین 1393 - 15:22

کلافه شدن کاربران “ADSl” بخشی از مناطق یاسوج از مخابرات کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی – طبق گزارشات واصله به “بویر نیوز” اهالی منطقه زیرتل دل خوشی از مخابرات فجر ندارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “بویر نیوز”، مردم اهالی زیرتل به دلیل ارتفاع منطقه و عدم دسترسی مناسب به سرویس های اینترنت بی سیم ناچارا از اینترنت “ADSl” استفاده می کنند که مشکلات پیاپی و خرابی های سیستم مرکز مخابراتی فجر مانع استفاده آنها از این سرویس نیز شده است.

در همین راستا خبرنگار “بویرنیوز” به این محله رفت تا از نزدیک مشکلات را مشاهده کند.

یکی از مشکلات عمده کاربران پستهای مخابراتی شکسته ، عدم نصب صحیح و بدون حفاظ بودن آنهاست.

یکی از کاربران اینترنت به خبرنگار “بویرنیوز” گفت: من خودم تا الان چندبار پست مخابراتی رو از درون جدول درآوردم و سرجایش گذاشتم و نیز بارها دیده ام پسربچه های کوچک آنها را نشانه می گیرند که ببینند کدام یک به هدف می خورد.

یکی دیگر از اهالی نیز به “بویر نیوز” گفت: سیم تلفن و پست مخابراتی من در کنار دو کنتور و 4 کابل برق می گذرد و سرویس اینترنت من را به کلی مختل کرده و سرعتم از 1000 کیلوبایت بر ثانیه به 200 رسیده که همین نیز بیشتر اوقات هم قطع می شود.

وی ادامه داد : روز یک شنبه”11 فروردین” به مخابرات فجر مراجعه کردم و درخواست تعویض جای پست مخابراتی نمودم که یکی از مسئولان بخش مربوطه پس از پاس کاری های اداری چنان دست به سرم کرد که از خیرش گذشتم.

“بویر نیوز” امیدوارست مسئولان مرکز مخابراتی فجر پاسخگو باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=97920
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. توت نده گفت:

    اگه جای مردم روستای توت نده بودید که به مدت 6 روز موبایل ها آنتن نمیداد و از کبوتر نامه بر استفاده می کردن چیکار میکردید؟

  2. محقلی گفت:

    ما هم فرعی 5 هستیم و مشکلات بیشتری داریم و 10 بار رفتم مخابرات و پیگیری نشده

    • مسئول مخابرات فجر گفت:

      امیدوارم پوزش مخابرات فجر بابت هر گونه اختلال در ارتباط و یا عدم پاسخگویی در آن حوزه بپذیرید. در منطقه زیر تل همچون برخی از نقاط حاشیه شهر بدلیل حفاریهای متعدد در سالیان گذشته کابلهای مخابرات بیش از حد قطع شده و مفصل زده شده اند که همراه با طولانی بودن مسیر میتوانند در کیفیت خطوط اینترنت تاثیر منفی داشته باشند با این حال وظیفه خود میدانیم که پاسخگو و رفع کننده مشکلات ارتباطی مشترکین و مردم باشیم و منتظر خواهیم بود که آن کاربر عزیر که مشکل دارد تماس گرفته و یا به رئیس مرکز فجر مراجعه نماید تا موارد لازم پیگیری و رفع شود.

دیدگاه شما