یکشنبه 10 فروردین 1393 - 1:39

حمله سگ های وحشی به کمپ اسکان مسافران نوروزی 2 مجروح برجای گذاشت/ قطع انگشتان یک کودک و فرار سگ ها+ تصاویر اختصاصی

در پی حمله سگ های وحشی به کمپ اسکان مسافران نوروزی 2 تن مجروح و انگشتان یک کودک 6 ساله قطع شد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران: هجوم سگ های وحشی (هار) به کمپ اسکان مسافران نوروزی در شهر مشهد 2 کودک را روانه بیمارستان کرد.

این حادثه عصر امروز در داخل کمپ جنگلی غدیر در جنوب شرق شهر مشهد رخ داد و در پی آن 3 قلاده سگ (هار) با هجوم به مسافرین داخل این کمپ موجب رعب و وحشت شدید بین مسافرین اسکان یافته در این کمپ شدند.

یکی از شاهدان عینی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : یک قلاده از این سگ ها که به رنگ مشکی بود و به نظر میرسید که هار باشد با حمله به دو کودک آنان را بشدت مجروح کرده و دو انگشت یک کودک را قطع کردند و از محل گریختند .

رضا وفایی نژاد مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خبرنگار ما گفت : این حادثه حوالی ساعت 16 امروز در کمپ غدیر مشهد رخ داد.

وی اظهار داشت: در این حادثه دو پسر بچه 10 و هفت ساله بر اثر گاز گرفتگی سگ های (هار) مجروح شدند که توسط آمبولانس های اورژانس 115 به بیمارستان امدادی مشهد انتقال یافتند.

وی افزود: پسر بچه 10 ساله پس از مداوا محل گاز گرفتگی از بیمارستان مرخص شد، اما پسر بچه هفت ساله به دلیل جراهت های زیاد هم اکنون در بخش ارتوپدی بیمارستان امددادی مشهد بستری است و تحت مداوا قرار دارد.

شایان ذکر است کمپ غدیر مشهد زیر نظر شهرداری این شهر قرار دارد و برای ورود مسافران نوروزی در آنجا هزینه دریافت می گردد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=97614
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. زارعیان گفت:

    با سلام و تبریک سال نو
    لطفا با zagweb.irتبادل لینک بفرمایید
    با تشکر

دیدگاه شما