شنبه 3 اسفند 1392 - 10:22

ترانۀ گوگوش برای همجنس گراها

گوگوش(فائقه آتشین) خوانندۀ زن ایرانی که هم اکنون در آمریکا به سر می برد، با انتشار یک ویدئوی جدید که بر روی اشعاری درحمایت از همجنس گرایان ساخته شده، بسیار مورد توجه همجنس گرایان قرارگرفت.

به گزارش بویر نیوز، بولتن نیوز نوشت: این درحالی است که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که منجر به خروج و فرار بسیاری از چهره های مهم و معروف سیاسی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی، هنری و … گردید، گوگوش با آن که بی شک از معروف ترین خوانندگان پیش از انقلاب بود، در کشور ماند و بعدها در سال 1379 به پشتوانۀ حمایت هایی که ازسوی برخی از قدرتمندترین رجال سیاسی وقت کسب کرده بود، موفق به دریافت گذرنامه و مجوز خروج از کشور گردید و راهی امریکا شد. گفتنی است، این حمایت ها با اهداف خاص سیاسی ازسوی گروهی از سیاستمدران پرنفوذ صورت گرفته بود.

روزنامه گاردین انگلیس در مطلبی به معرفی این آخرین ویدئوکلیپ گوگوش به نام”بهشت” پرداخته است. گفتنی است، متن اشعار آهنگ جدید گوگوش، همزمان با انتشار ویدئوی این آهنگ، بر روی صفحه فیس بوک او نیز انتشاریافته و در روز ولنتاین رسماً منتشر شد. این ویدئوی داستانی، زندگی یک زوج همجنس گرا را نشان می دهد که نوع خاص ارتباط شان، توسط جامعه و خانوادۀ آن ها تقبیح شده است.

این درحالی است که نوید اخوان، ترانه سرای این آهنگ گفته، “این موزیک ویدئو بارها و بارها توسط تعداد زیادی از ایرانیان از طریق کانال های ماهواره ای و شبکه های زیرزمینی دیده شده است.”

اخوان می گوید که ما وقتی می خواستیم این آهنگ را در سال جاری انتشار بدهیم، می دانستیم که این موضوع بسیار بحث برانگیز خواهدبود و انتظار داشتیم که تاثیرات منفی هم داشته باشد اما این موضوع من و خانم گوگوش را نگران و ناراحت نمی کند چرا که ما قصدمان این بوده که این موضوع مطرح شود و تابوی آن در جامعه سنتی ایران شکسته شود.

تعدادی از همجنس گراها از این اقدام گوگوش حمایت کرده اند اما بسیاری از آگاهان سیاسی این حرکت خانم گوگوش را در راستای اقدامات برنامه ریزان او برای حمله به بنیان قوی خانواده های ایرانی را برداشت نموده اند..

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=92020
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما