دوشنبه 28 بهمن 1392 - 15:42

اعدام دو نفر به دلیل قتل عمد در نوشهر

متهمین پس از سیر مراحل قانونی پرونده شان در دادگاه کیفری استان مازندران مورد رسیدگی قرار گرفت و دادنامه های صادره نیز پس از به قطعیت رسیدن در شعبات 11 و 37 دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفته است.

حکم قصاص دو قاتل سحرگاه دوشنبه در محوطه زندان شهر نوشهر به اجرا در آمد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نوشهر در گفتگو با مهر با تشریح روند اجرایی حکم قصاص قاتلین گفت: در دو پرونده جداگانه در سال 1385 فردی به هویت ( ج – م ) و در سال 1387 نیز فردی به هویت (م – الف) به ترتیب به جرم قتل عمد پسرعمو و کشتن دانشجوی مشهدی در حوزه قضایی بخش کجور شهرستان نوشهر با تلاش ماموران انتظامی  شناسایی و دستگیر شدند.

کیومرث حمزه صورتی افزود: متهمین پس از سیر مراحل قانونی پرونده شان در دادگاه کیفری استان مازندران مورد رسیدگی قرار گرفت و دادنامه های صادره نیز پس از به قطعیت رسیدن در شعبات 11 و 37 دیوان عالی  کشور مورد تایید قرار گرفته  است.

وی افزود: پس از تنفیذ و اخذ اجازه از ریاست محترم قوه قضاییه احکام قصاص نفس محکومین  با رعایت تشریفات قانونی آیین نامه و بر اساس احکام قصاص مصوب سال 1382 پس از صدور نیابت از طرف دادسرای ساری به دادسرای نوشهر در سحرگاه امروز در محوطه زندان نوشهر به اجرا در آمد.

دادستان عمومی و انقلاب نوشهر با اشاره به اینکه اجرای حکم قصاص از احکام الهی بوده و حق اولیای دم مقتول است خاطرنشان کرد: اجرای حکم قصاص ضمن آنکه محکوم علیه به جزا و پاداش اعمال خود می رسد درس عبرت و ارعاب برای دیگران خواهد بود که قصد ارتکاب اعمال مجرمانه دارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=91330
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ارش گفت:

    هر که خربزه میخوردپای لرزش هم باید بنشینه دستشان درد نکنه که اعدامشان کردند

دیدگاه شما