پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 19:04

قتل فجیع دختر مشهدی توسط همسر افغان

مردی که سر یک نوعروس ۱۹ ساله را بریده و متواری شده است، تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

به گزارش روزنامه خراسان، روز دوشنبه گذشته تلفن قاضی ویژه قتل عمد مشهد به صدا درآمد و ماموران انتظامی وی را در جریان جنایتی هولناک قرار دادند.

به دنبال دریافت این خبر و با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله «قاضی موحدی راد» برای بررسی موضوع به محل اعلام‌شده عزیمت کرد.

تحقیقات قضایی که در منزل محل وقوع جنایت آغاز شده بود نشان داد که جسد، متعلق به نوعروسی ۱۹ ساله است که به تازگی زندگی خود را با یک جوان افغان آغاز کرده بود. آثار چند ضربه چاقو در حالی روی بدن مقتول دیده می‌شد که عامل جنایت سر او را به طور کامل بریده و متواری شده بود.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که زوج جوان منزل مذکور را به تازگی اجاره کرده بودند. این در حالی بود که کارد خون‌آلود آشپزخانه نیز در کنار جسد قرار داشت و تازه‌داماد هم از محل گریخته بود.

این گزارش حاکی است به دستور مقام قضایی جسد زن جوان برای انجام معاینات و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت اما اظهارنظرهای اولیه پزشکی قانونی حاکی از آن است که چند ساعت از مرگ زن جوان گذشته و او شب قبل از کشف جسد به قتل رسیده است.

تحقیقات کارآگاهان پلیس جنایی آگاهی خراسان رضوی با دستورات قاضی ویژه قتل عمد برای ردیابی و دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=90560
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما