چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 11:15

دستگیری 4 نفر اراذل و اوباش در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری 4نفر از اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ”جهان دیماز” گفت: طرح تشدید فعالیت های انتظامی و امنیت محله محور با هدف افزایش احساس امنیت و ضریب امنیتی محله ها در سطح یکی از محلات این شهرستان به مرحله اجرا گذشته شد.

وی با اشاره به این طرح تشدید فعالیتهای انتظامی با بسیج امکانات و نیروها در حوزه استحفاظی کلانتری 12به مرحله اجرا گذاشته شده، افزود: در این راستا ضمن پاکسازی نقاط آلوده تعداد 4 نفر از اراذل و اوباش که با چاقو و قمه برای مأموران و مردم قدرت نمایی کرده، با اقتدار کامل پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از شهروندان خواست ضمن اینکه اجرای طرح برخورد با هنجارشکنان همچنان به قوت خود باقی و ادامه دارد؛ در صورت علم و اطلاع از هرگونه جرم و آسیبی در محله خود مراتب را از طریق پل ارتباطی110به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اقدام شود.

سرهنگ دیماز با اشاره به استمرار این طرح، اضافه کرد: پلیس با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای آنان را داشته و با رفتار نامتعارف خود موجب ایجاد خلل در نظم و امنیت عمومی جامعه می شوند با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=90358
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما