سه شنبه 22 بهمن 1392 - 14:25

انهدام باند سرقت تلفن همراه در یاسوج

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از انهدام باند دو نفره سرقت گوشی‌‌های تلفن همراه در مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

خبرگزاری فارس: انهدام باند سرقت تلفن همراه در یاسوج

سرهنگ علی کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از انهدام باند دو نفره سرقت گوشی‌‌های تلفن همراه در مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با تلاش ماموران کلانتری 12 انتظامی بویراحمد دو عضو باند سارقان گوشی‌های تلفن همراه دستگیر و به 13 فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اذعان کرد: در پی سرقت‌های متعدد تلفن‌های همراه در شهر یاسوج ماموران کلانتری 12 این شهرستان شناسایی و دستگیری آن‌ها را در دستور کار قرار دادند تا شهروندان بتوانند با آرامش خاطر بهتر و بیشتری تردد کنند.

این فرمانده انتظامی در بویراحمد ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده و با توجه به اظهارات مالباختگان مشخص شد سارقان دو نفر بودند و با استفاده از موتورسیکلت و یا پیاده اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان می‌کردند که بررسی و شناسایی آن در دستور ماموران انتظامی کلانتری 12 قرار گرفت.

کاشانی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی کلانتری 12 یاسوج پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و با تلاش شبانه‌روزی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس متهمان را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

این مسئول ضمن تاکید بر هوشیاری ماموران انتظامی یاسوج اظهار کرد: متهمان با پرسه‌زنی در یکی از خیابان‌های شلوغ به منظور شناسایی سوژه مورد نظر قصد ارتکاب جرم داشتند که توسط ماموران غافلگیر و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بویراحمد اذعان کرد: متهمان پس از دستگیری و انتقال به کلانتری در بازجویی‌های تخصصی به 13 فقره سرقت گوشی تلفن اعتراف کردند و با شناسایی تعدادی از مالباختگان پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع داده شدند.

این مسئول انتظامی ضمن هشدار به مجرمان خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با مجرمان و قانون‌شکنان تمام توان خود را به کار می‌گیرد و هیچ مجرمی نمی‌تواند از چنگال قانون فرار کند.

کاشانی در خاتمه از شهروندان خواست با انعکاس موارد مشکوک به پلیس نیروی انتظامی اطلاع دهند و این دستگاه انتظامی را در تامین نظم و امنیت جامعه یاری کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=90214
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تنها باند 2 نفره! دنیا که 3 نفره هست!

دیدگاه شما