یکشنبه 6 بهمن 1392 - 12:30

سرنوشت مرگبار خانواده شوهر عمه رهبر کره شمالی

رسانه های خبری از اعدام کلیه اعضای خانواده شوهر عمه رهبر کره شمالی به دستور کیم جونگ اون خبر می دهند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دستور اعدام کلیه اعضای خانواده شوهر عمه خود را صادر کرده است. این خبرگزاری به نقل از منابع مختلف این خبر را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش جانگ سونگ تائک شوهر عمه رهبر کره شمالی که یکی از مقام های ارشد سیاسی این کشور به شمار می رفت پیش از این به اتهام خیانت اعدام شده بود. یک منبع آگاه و مطلع نسبت به تحولات کره شمالی تاکید کرد، همه اعضای خانواده شوهر عمه رهبر کره شمالی از جمله کودکان اعدام شده اند.

در ماه دسامبر خواهر بزرگتر جانگ سونگ تائک و شوهرش که سفیر کره شمالی در کوبا بوده و برادر زاده تائک که سفیر کره شمالی در مالزی بوده به کشور فراخوانده و اعدام شده اند. جانگ سونگ تائک دو برادر نیز داشته که هر دوی آنها پیش از این بر اثر بیماری جان خود را از دست داده اند.

گزارش های تأییدنشده شده بیان می‌کنند که اعضای خانواده شوهر عمه کره شمالی که در برابر بازداشت خود مقاومت نشان داده اند در مقابل خانه هایشان اعدام شده اند. زنانی هم که نسبت نسبی با خانواده تائک نداشته اند، اعدام شده اند.

شوهر عمه رهبر کره شمالی دومین شخص قدرتمند این کشور به شمار می رفت. وی در دسامبر گذشته به تلاش برای کودتا متهم و اعدام شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=87550
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما