دوشنبه 30 دی 1392 - 16:30

برف و یخبندان جان سرباز کهگیلویه و بویراحمدی را گرفت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از مرگ یک سرباز پاسگاه انتظامی سادات به دلیل برف و یخبندان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، مهدی نویدی در گفت و گو با  تسنیم ، اظهار کرد: یک سرباز پاسگاه انتظامی سادات از توابع شهرستان چرام روز شنبه همزمان با بارش شدید برف از محل خدمت مرخصی می گیرد و راهی خانه می شود.

وی بیان کرد: بعد از مدتی معلوم می شود هنوز این جوان به خانه نرسیده است که موضوع در دستور کار و بررسی مسئولان نیروی انتظامی و خانواده آن قرار می گیرد.

نویدی ابراز کرد: البته برخی شنیده ها حاکی از این است که این جوان بعد از اتمام مرخصی از محل زندگی خود در دهدشت قصد داشت که به محل خدمتش برود که در بین راه با برف و یخبندان مواجه می شود.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته هلال احمر شهرستان چرام و کهگیلویه یک تیم امدادی به محل اعزام کرد که عملیات جستجوی آنان بی نتیجه بود.

نویدی تصریح کرد: امروز جمعیت هلال احمر استان نیز یک گروه امدادی از مرکز استان برای جستجو فرستاد که در بین راه اطلاع دادند که جسد این جوان پیدا شد.

وی گفت: پرسنل راهداری امروز جسد این جوانان را در کنار یک پل در نزدیکی منطقه چات باریک پیدا کردند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=86755
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کمال جهانبخشی گفت:

    خدا رحمتش کنه و به باز مانده هاش صبر عنایت بفرماید

  2. یکی از همه گفت:

    بعضی وقتا وظیفه شناسی دردسر میشه! کاش یه روز غیبت میکرد

  3. مهدی گفت:

    ضمن اظهار هم دردی با خانواده متوفی و آرزوی غفران برای روح آن مرحوم سفر کرده، ترویح روحش الفاتحه مع الصلوات

  4. محمد گفت:

    خدا رحمتش کنه

  5. احمد اورژانسی گفت:

    مقصر آقای ……..و هلال احمر هستند که فقط جلوی دوربین های فیلمبرداری ادای کمک را درمی اورند و ماشین های خود را از کنسرو پر کرده و…….. و هر موقع نهادی و یا جامانده ای به آنها زنگ زده از خودشان رد و مبرا کرده اند و ایشان و نهادشان کارنامه بسیار بدی دارند . میتوانید از آتش نشانی یا مدیریت بحران و اورژانس بپرسید که چگونه از کار شانه خالی می کنند .

  6. ساورز سبز گفت:

    ضمن تسلیت به خانواده داغدار آن عزیز از دست رفته. بزرگواری که سخت مشغول فتنه شناسی! و شعار مرگ سر دادن است . وقت رسیدگی به مشکلات مردم را ندارد!. سخنی از بزرگان دین داریم که کسی که پستی را تصاحب می کند در حالی که لیاقت آنرا ندارد ملعون است . در واقع بسیاری از مسئولین کشور و مخصوصا استان ما ملعون هستند. همه مسئولین استانی که بی عرضگی آنها باعث مرگ این سرباز عزیز شد باید جوابگو باشند

  7. عليرضا گفت:

    به نام خدا
    با سلام
    به خدا مظلوم ترين قشر مرم ايران سربازان وظيفه بينوا هستند كه هيچ حمايتي نميشوند و غير از خدا پشت و پناهي ندارند پس خدا رحم كند و خدا اين سرباز را هم رحمت كند .

  8. رضا گفت:

    خدا رحمتش كند.عجيب است كسي نام صحراي جوخانه را شنيده باشد و در برف بخواهد از اين منطقه رد شود

  9. کریم مرادی گفت:

    خدا رحمتش کند شادی روحش فاتحه مع الصلوات

  10. گوران گفت:

    ریلست هلال احمر چرام ودهدشت جوابگو باشند

  11. گوران گفت:

    ریس هلال احمر چرام ودهدشت جوابگو باشند

  12. علیرضا گفت:

    وظیفه هلال احمر جستجو و نجات است کسانی جان خود را کف دست گذاشته تا به مردم خدمت نمایند آنمهم در بدترین شرایط.اجرش خدا میدهد.

دیدگاه شما