دوشنبه 30 دی 1392 - 16:05

کشتارگاه باشت سلامت مردم را نشانه رفته است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت گفت: اکنون نخستین دغدغه ما رسیدگی به وضعیت نامطلوب کشتارگاه باشت بوده که سلامت مردم را نشانه رفته است.

خبرگزاری فارس: کشتارگاه باشت سلامت مردم را نشانه رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز نهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان باشت با حضور یزدان محمدی فرماندار، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه، کریم رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر اعضای شورای سلامت در محل فرمانداری باشت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا ارائه گزارشی از اجرایی شدن و نحوه عملکرد دستگاه‌های عضو شورا نسبت به مصوبات جلسه هشتم توسط دبیر جلسه انجام شد و پس از بررسی علل کوتاهی بعضی دستگاه‌ها در این زمینه، برخی از دستگاه‌ها که عملکرد مناسبی داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند.

کریم رضایی با بیان اینکه توسعه پایدار و همه جانبه در هر جامعه در گرو سلامت افراد آن جامعه است، اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان به عنوان متولی بهداشت در شهرستان وظایفی را بر عهده دارد که در راستای تحقق اهداف و انجام بهترین شکل ممکن این وظایف به تعامل و همکاری تمام ادارات و نهاد‌های شهرستان نیاز دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت با تاکید بر اینکه تاکنون با پیگیری‌های خوب این دستگاه، قدم‌های ارزنده‌ای در راستای بهبود کیفی بهداشت و سلامت مواد غذایی و محیط در باشت برداشته شده است، اذعان کرد: در زمینه فراهم‌سازی شرایط و آگاه‌سازی عمومی و بیان اهمیت سلامت در جامعه برای عموم افراد، ادارات بهزیستی و تبلیغات اسلامی همکاری خوبی داشته‌اند که امیدواریم این همکاری‌ها توسط دستگاه‌های دیگر نیز روز به روز افزایش یابد.

وی تصریح کرد: همه ما در موضوع رعایت بهداشت در اجتماع موظف هستیم که بر اساس قوانین حرکت کنیم بنابراین لازم است در همین خصوص افرادی که پس از چندبار تذکر نسبت به رعایت بهداشت غذا و محیط در شهرستان اقدام نکرده و یا کوتاهی می‌کنند مورد بازخواست قرار گرفته و با آن‌ها برخورد جدی صورت گیرد.

این مسئول، ساماندهی کشتارگاه فعلی شهرستان باشت را عمده‌ترین دغدغه دستگاه سلامت و بهداشت دانست و گفت: وضعیت کشتارگاه فعلی باشت با توجه به حجم فراوان استفاده از گوشت در این شهرستان نامطلوب بوده و لازم است مسئولان با تدبیر اندیشی نسبت به ساماندهی و یا نقل مکان آن اقدام کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: مشکلات مربوط به محل تجمع و فروش سبزی فروشان نیز با رایزنی‌های مستمر و پی‌گیری‌های انجام گرفته به صورت کامل برطرف می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=86738
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما