چهارشنبه 25 دی 1392 - 17:56

نامه تند و تهدید آمیز پوتین به پادشاه عربستان

خبرها حاکی از سفر نماینده ویژه ولادیمیر پوتین به ریاض و رساندن پیام وی به سردمداران عربستان است.
به نقل از LHV؛ طی اعلام برخی منابع آگاه، پوتین در نامه ای که به “عبدالله” پادشاه عربستان نوشته است، تاکید کرده که انفجارهای تروریستیِ چند روز پیش در شهر ولوگراد با دخالت عربستان اتفاق افتاده است.
پوتین به مقامات سعودی تذکر داده است که با دم شیر بازی نکنند. وی در نامه خود به عربستان هشدار داد و نوشت: ” روسیه فعلی روسیه پوتین است نه روسیه بوریس یلتسین و یا حتی اتحاد شوروی گور باچف!!!”
گفتنی است پوتین در نامه خود آورده است : خون هایی که از شهروندان ما جاری شد ، همچون سیل کشور شما را فرا خواهد گرفت و برای شما هیچ کشتی نجاتی باقی نمانده و بی شک سرنگونی خاندان آل سعود اولی تر از کناره گیری بشار اسد از قدرت است.
طبق اطلاعات رسیده، دیدار فرستاده ویژه پوتین با ملک عبد الله که پانزده دقیقه طول کشیده بود ، شاهد تلاش های مذبوحانه پادشاه آل سعود برای تخفیف شدت خشم روس ها بود، زیرا که آنها تا به حال اینگونه مورد تهدید جدی و آن هم تا این سطح قرار نگرفته بودند.
شنیده شده است، پیشتر نیز مقامات ایرانی در خصوص عدم دخالت عربستان در مناطق انبار و فلوجه عراق به مقامات آل سعود هشدار داده بودند .
به گزارش مشرق، لازم به ذکر است دولت عراق دور جدیدی از حملات را بر علیه مواضع تروریست های مورد حمایت عربستان سعودی در استان انبار و شهر فلوجه از سر گرفته اند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=86182
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حمید کلباسی گفت:

    حتما پوتین میخواد ملک عبدالله از ترس جوانمرگ بشه!

  2. ناشناس گفت:

    خدایا این عربستان رو با خاک یکسان کن………

  3. سعید رسولی گفت:

    و اعدو لهم مستعطم من قوه
    هرکس مرگ عبداله را به من مژده دهد.من ظهور مهدی موعود را به او مژده می دهم.
    امام صادق(ع)

  4. ابراهیم گفت:

    اگربه جای سران کشور بودم. عربستان راباخاک یکسان میکردم.

  5. آریایی گفت:

    فقط یک راه دارد معامله برسر عربستان راه حل ومادر تمام راه حلهای بحرانهای جهانی است……ما باید با روسیه وآمریکا بر سر عربستان معامله کنیم….بدین صورت…جنوب عربستان از آن آمریکاییها ..شرق عربستان آمریکا وفرانسه وانگلیس …شرق وجنوب شرقی متعلق به روسیه ..شمال عربستان شممال شرقی وشمال غربی عربستان وبحرین وقطر و شمال کویت متعلق به ایران سواحل شمالی عمان و کل امارات متعلق به ایران ..مکه ومدینه متعلق به تمام مسلمین و تحت نظر شورایی از کل مسلمین وبعنوان منتطقه بیطرف بلدالامین باشد…آل سعود ببخشید آل سقوط هم برود به جهنم اسفل اسافلین چراکه تمام فتنه ها زیر سر آل سعود است وبزرگترین خطر برای ایران حتی برای آمریکا وروسیه همین آل سعود بیمغز ومفت خور است

دیدگاه شما