چهارشنبه 25 دی 1392 - 12:46

تصاویر: بینی عمل کرده های فوتبال ایران

بینی عمل کرده های فوتبال ایران ، تصاویر بینی عمل کرده های فوتبال ایران یکی دو تا نیستند، این موج از ابتدای دهه هشتاد شروع شد و تا امروز ادامه دارد البته با…
به گزارش بویر نیوز، بینی عمل کرده های فوتبال ایران یکی دو تا نیستند، این موج از ابتدای دهه هشتاد شروع شد و تا امروز ادامه دارد البته با شدت و قدرت بیشتری. اینکه عمل کردن بینی آن هم در حالی که یک فوتبالیست در اوج قرار دارد چقدر می تواند در فوتبال آن بازیکن تاثیر منفی داشته باشد بماند فقط این نکته لازم به ذکر است که فوتبالیست های لیگ برتری بیش از آنکه تبلیغ گر سلامتی و مولفه های جوانمردی باشند حاشیه ها و مواردی همچون عمل کردن بینی را تبلیغ می کنند. در حالی که میزان عمل کردن بینی در میان فوتبالیست های لیگ برتری افزایش یافته است بد نیست نگاهی به مطرح ترین چهره هایی که بینی خود را به تیغ جراحی سپرده اند داشته باشیم:

1- فرهاد مجیدی

درباره کاپیتان سابق آبی ها گفته می شود که چند باری بینی خود را به تیغ جراحان سپرده است. او پس از عمل خوش تیپ تر شد و البته مثل سابق گلزن نشان داد. مسلما گلزنی که بینی شکیل و خوش فرمی دارد بیشتر مورد پسند هواداران قرار می گیرد!

2-علیرضا نیکبخت واحدی

او زمانی بینی اش را عمل کرد که چند سال پیش در استقلال بازی می کرد و همین باعث اعتراض کادر فنی به او شد که چرا در حساس ترین شرایط چنین کاری کرده است. گفته می شود او هم بیش از یک بار بینی اش را عمل کرده است.

3- غلامرضا عنایتی

مهاجم 36 ساله و کنونی صبا نیز چند سالی می شود که بینی خود را عمل کرده اما نکته جالب این است که بینی اش نسبت به قبل از عمل چندان تغییر نکرده است:

4-فیروز کریمی

شاید باور نکنید اما مرد طناز فوتبال ایران هم بینی اش را عمل کرده البته از آن دست عمل های نامحسوس که مشخص نمی شود بینی عمل شده یا خیر.

5-حسین کعبی

در صورت او واضحا می توانید یک بینی عمل کرده ببینید هر چند خودش به شدت این موضوع را تکذیب می کند:

6- حمید درخشان

بازیکن سابق سال های دور پرسپولیس که پیش از فصل اخیر تا آستانه سرمربی شدن پرسپولیس پیش رفت دیگر کسی است که بینی اش را عمل کرده، آن هم عملی که از بینی او بینی ظریف و دخترانه ای ساخته است:

7- مهدی امیر آبادی

چهره امیر آبادی وقتی بینی اش را عمل کرد تعجب بسیاری را برانگیخت. کافی است نگاهی به نخستین عکس او بعد از عمل جراحی بینی بیندازید:

8- مهرزاد معدنچی

این بازیکن سابق پرسپولیس هم بینی اش را به شکلی کاملا واضح عمل کرده است:

9- علی علیزاده

اوت انداز سابق استقلال و پرسپولیس هم چند سال پیش بینی خود را به این شکل عمل کرد که البته برخی می گویند چهره او را بهتر کرده است:

10- مهرداد میناوند

هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران نیز بینی اش را عمل کرده که البته گفته می شود او در اتریش این عمل زیبایی را انجام داده است.

11- افشین پیروانی

مدافع سابق سال های نه چندان دور پرسپولیس همه چند سال پیش ابتدا سبیل خود را تراشید و بینی خود را هم زمانی عمل کرد که از فوتبال خداحافظی کرده بود:

مهدی هاشمی‌نسب، داوود فنایی،‌ داوود سیدعباسی، فراز فاطمی، مهرداد اولادی، محمد احمد‌زاده، حامد کاویانپور، شیث رضایی،‌ حمید درخشان، علی حمودی، علی علیزاده، میثاق معمارزاده، نیما نکیسا و … نیز از جمله فوتبالیست‌هایی هستند که بینی‌شان را به تیغ جراحی سپرده‌اند./ عصر ایران

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=86139
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ابو بشرا گفت:

    با این حساب کسی که بین خود را عمل نکرده خواجه حافظ شیرازیه

دیدگاه شما