چهارشنبه 18 دی 1392 - 12:17

احتمال قطعی گاز در یاسوج

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سردی هوا مصرف گاز در یاسوج با مصرف جایگاه های سوخت سی ان جی ها ۳۰ درصد بیشتر از نرم است.

به گزارش بویرنیوز، هوشنگ صیدالی در گفت و گو با تسنیم با اشاره به تعطیلی برخی از جایگاه های سوخت سی ان جی در یاسوج به دلیل افت فشار گاز، اظهار کرد: با وجود تعطیلی این جایگاه های سوخت مصرف گاز در یاسوج بین 7 تا 13 درصد بیشتر از نرم است.

وی بیان کرد: نرم مصرف گاز در فضل زمستان در یاسوج بین 1 میلیون و 200 هزار تا 1 میلیون و 300 هزار متر مکعب است.

صیدالی ابراز کرد: هم اکنون با وجود تعطیلی برخی جایگاه‌های سوخت سی ان جی مصرف گاز در یاسوج 1 میلیون و 600 هزار متر مکعب است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در صورت رعایت نکردن مصرف گاز احتمال قطعی گار شهر یاسوج وجود دارد، خاطرنشان کرد: انتظار می رود مردم برای جلوگیری از بحرانی بودن مصرف گاز نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند.

صیدالی عنوان کرد: به دلیل افت فشار گاز در شهر یاسوج گاز صنایع موجود در این شهر از جمله کارخانه سیمان، فولاد و قند را قطع کردیم که این موضوع به نفع کشور نیست.

وی با بیان اینکه مصرف گاز در شرایط کنونی در شهریاسوج بی سابقه است، اظهارکرد: بحرانی ترین منطقه گاز مصرفی در کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج است.

صیدالی گفت: ظرفیت ایستگاه مرکزی گاز شهر یاسوج واقع در شرف آباد این شهر 50 هزارمترمکعب در ساعت است که هم اکنون به 64 هزار مترمکعب در ساعت رسیده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=85123
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما