شنبه 14 دی 1392 - 13:46

اتفاقي عجيب براي مسافران پرواز تهران- ياسوج!

مسافرانيكه صبح امروز با يك فروند هواپيماي شركت آسمان پس از انجام همه مراحل سوار بر هواپيما، فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد ياسوج ترك كرده بوند ،دقايقي پيش با اتوبوس از راه زميني به ياسوج رسيدند!
به گزارش بویرنیوز به نقل از راك نيوز  ؛  صبح امروز پرواز تهران- ياسوج پس از مسافرگيري  فرودگاه مهر آباد تهران را به مقصد ياسوج ترك نمود ولي بعلت شرايط بد آب وهوايي در ياسوج وآنچه عدم ديد كافي خلبان گفته شده مسافران اين پرواز بجاي پياده شدن در  فرودگاه ياسوج، در فرودگاه شهيد آيت الله دستغيب شيراز هواپيما را ترك كردند.
براساس اين گزارش اين مسافران مجبور شدند فاصله شهرهاي شيراز تا ياسوج را با اتوبوس واز طريق زميني طي نمايند .
گفتني است فاصله اين دوشهرستان 145كيلومتر ميباشد.
فرودگاه شهر ياسوج بعلت عدم دارابودن تجهيزات ناوبري در روزهايي كه شرايط آب وهوايي اين شهر نامساعد باشد احتمال انجام پرواز نيز در هاله اي از ابهام خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=84437
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خب برادر من این کجاش عجیبه که نوشتید اتفاق عجیب این خیلی هم اتفاق طبیعیه
    آخرش با این تیتر زدن ها و استفاده بی رویه از واژگان “بی سابقه و عجیب و تند و …” این واژه ها بار معناییشون رقیق میشه در نظر خوانندگان این سایت و هر بار که به این واژه ها برسند توی اخبار شما اصلا نمیخونند دیگه اون خبرها رو و حکایت شما هم میشه حکایت چوپان دروغگو و به همون درد مبتلا میشید

  2. يزدگرد گفت:

    شايد عجيب نباشه اما تاسف داره ، شما اگه ملاحظه بفرماييد در هر پرواز شيراز به تهران و باالعكس مطمئنن بيش از ده نفر ياسوجي حضور داره ! اخه تا كي ما بايد به خودمون باور و اعتماد نداشته باشيم ، فرودگاه ما اگه پرواز و مسافر داشته باشه شركت هاي اير لاين ها خود استقبال هم ميكنند ، اين وظيفه استانداره به عنوان مقام ارشد استان و نماينده گان كه پيگر اين موضوع باشند ، البته گويا يكي از نماينده هاي استان با پيشرفت ياسوج مشكل اساسي دارند انچنانكه مخالفت خود را با احداث دانشكده داروسازي بطور علني به وزارت بهداشت اعلام كرده بودند ، ما متاسفيم و متاسف …

دیدگاه شما