پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 12:58

کشف 27 کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

بویرنیوز:

: فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: 27 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در گچساران کشف شد.

خبرگزاری فارس: کشف 27 کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

سید قدرت‌الله بیعت‌‌اصل لحظاتی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با انجام کار اطلاعاتی مستمر و مفید و با استفاده از منابع مخبرین محلی، یکی از باندهای مهم توزیع مواد مخدر توسط پرسنل نیروی انتظامی گچساران شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در عملیات پرسنل مبارزه با مواد مخدر گچساران و در یک درگیری غافلگیرانه از قاچاقچیان 27 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

بیعت‌‌اصل بیان داشت: قاچاقچیان، این مقدار مواد مخدر را از مسیر شیراز برای توزیع به طرف شهرستان‌های همجوار و استان‌های خوزستان و خرم‌آباد حمل می‌کردند.

وی تصریح کرد: در این ارتباط چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گچساران شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران ابراز داشت: تحقیقات برای بررسی بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

بیعت‌‌اصل تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس مبارزه با مواد مخدر گچساران طرح جمع‌آوری و دستگیری توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر را بیش از پیش و قاطعانه به اجرا می‌گذارد.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر اقدامات و تلاش‌های مطلوبی در راستای مبارزه با توزیع مواد مخدر در گچساران صورت گرفته است.

بیعت‌اصل پیشگیری از اعتیاد را مقدم بر درمان آن دانست و افزود: هزینه‌های پیشگیری به مراتب کمتر از هزینه‌های درمان و بازپروری معتادان است.

وی از خانواده‌ها و مراکز آموزشی و نهادها فرهنگی خواست تا برنامه‌ها و اقدامات پیشگیرانه مؤثر و مفیدی در زمینه مواد مخدر ارائه و اجرایی کنند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8319
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما