سه شنبه 10 مرداد 1391 - 7:52

502 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در کهگیلویه توقیف شدند

بویرنیوز:

طی سه روز گذشته تعداد 502 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در شهرستان کهگیلویه توقیف شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، از این تعداد، 459 دستگاه موتورسیکلت و 43 دستگاه خودرو بودند که توسط ماموران انتظامی این شهرستان توقیف شدند.

در این طرح بیش از 628 دستگاه وسیله نقلیه حادثه ساز نیز اعمال قانون شدند.

ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه همچنین در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز، تعداد 9 معتاد و یک توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کردند.

جریمه ابزار قانونی پلیس برای کاهش تصادفات است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان برخورد با تخلفات حادثه ساز را ابزار قوی و قانونی پلیس برای کاهش تصادفات و امنیت مردم عنوان کرد.

سرهنگ سید کرم الله حسینی گفت: مهمترین هدف پلیس در اجرای قانون خدمت به مردم است و در هنگام اعمال قانون و انجام وظایف ماموران پلیس باید برخورد کریمانه با مردم را یک اصل بدانند.

وی بر فرهنگ سازی در امر ترافیک تاکید کرد و افزود: رعایت مقررات راهنمائی و رانندگی باید در جامعه نهادینه شود تا شاهد کاهش وقوع تصادفات در جامعه باشیم.

حسینی همچنین یادآور شد: با برنامه ریزی های به عمل آمده مالکان خودروها می توانند برگه های جریمه ای که از طریق پی دی ای، دوربین و صورت وضعیت صادر شده و دارای شناسه قبض پرداخت هستند را از طریق سایت اینترنتی بانک ملی و یا ATMپرداخت کنند.

وی با اشاره به ارسال قبوض جریمه از طریق پیامک گفت: شهروندان می توانند VINخودرو خود را که ترکیبی از عدد و حروف است و در قسمت چپ کارت خودرو به صورت عمودی نوشته شده از طریق سامانه پیامک 30005151 ارسال کنند که پس از چند دقیقه مبلغ خلاقی به فرد مزبور ارسال می گردد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8061
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما