دوشنبه 9 مرداد 1391 - 6:53

درخواست کانون هواداران باشگاه پرسپوليس

بویرنیوز:

  به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، کانون هواداران باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس با توجه به شروع فصل جديد ليگ برتر فوتبال و اولين حضور تماشاگران پرسپوليس در ورزشگاه آزادي، در اطلاعيه‌اي سياست‌هاي خود براي حضور پرشور هواداران را اعلام کرد. در اين اطلاعيه بر احترام به حريفان، داوران و مسئولان برگزاري مسابقات، تشويق سرخپوشان تا دقيقه 90 و حمايت از تيم تا دستيابي به قهرماني تاکيد شده است.


در اطلاعيه کانون هواداران پرسپوليس آمده است: هواداران پرسپوليس همواره در رديف بهترين تماشاگران فوتبال ايران بوده و هستند و در اين بين با شروع فصل جديد؛ فصل تازه‌اي را در فوتبال ايران رقم خواهند زد تا تماشاگران پرسپوليس به الگويي براي فوتبال ايران بدل شوند.


از هواداران تقاضا داريم در همه حال و در تمام دقايق بازي حمايت از تيم پرسپوليس و احترام به حريف، هواداران آن، داوران و کليه مسئولان برگزاري مسابقات را سرلوحه امور خود قرار بدهند.


هوادار پرسپوليس هيچگاه در جهت تخريب فرد يا گروهي گام بر نمي‌دارد، بلکه با بزرگواري در جهت بزرگ داشتن تيم خود حرکت مي‌کند و به فرهنگ والاي اسلامي و ايراني خود پايبند است.


اين بازي اولين مجال براي حضور هواداران پرسپوليس در ورزشگاه براي فصل جديد است و اين فرصتي براي نمايش رفتاري اخلاق محور خواهد بود.


از هواداران مي‌خواهيم در کنار شور و هيجاني که با تشويق‌هاي خود به تيم پرسپوليس و خانواده فوتبال ايران منتقل مي‌کنند. حفظ نظم و همراهي و همکاري با مسئولان برگزاري مسابقات را در دستور کار خود قرار دهند.


بدون ترديد ما هواداران با يکپارچگي بر روي سکوها خواهيم توانست روح اتحاد و همبستگي را بيش از پيش به تيم محبوب خود منتقل کنيم. تلاش در جهت حفظ آرامش و تمرکز تيم نيز هدف تک تک ما خواهد بود. بدون شک رمز موفقيت پرسپوليس در همين است.


شب‌هاي ماه مبارک رمضان فرصتي براي مهرباني نسبت به يکديگر بويژه نسبت به حريفان است. بايد در حفظ حرمت يکديگر و ايام ماه مبارک کوشا باشيم. ما در داخل زمين رقيب هم اما در بيرون آن و روي سکوها دوستان يکديگر هستيم.


کانون هواداران باشگاه پرسپوليس در پايان اطلاعيه خود آورده است: اينک که مديريت باشگاه پرسپوليس با وجود تنگناها و موانع بسيار در جهت تحقق آمال و خواسته‌هاي هواداران، تيمي قدرتمند را براي فصل جديد  مهيا کرده است، زمان آن فرا رسيده تا ما هواداران پرسپوليس با تمام توان خود در جهت دستيابي به جايگاهي که شايسته نام بزرگ پرسپوليس باشد و کسب قهرماني، گام برداريم و با حضور پرشور در ورزشگاه آزادي، پيروزي واقعي پرسپوليس عزيز را بر روي سکوها رقم بزنيم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=8005
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما