چهارشنبه 13 آذر 1392 - 0:19

افشاگری های بیسابقه احمدی نژاد علیه روحانی و هاشمی رفسنجانی

زمان من بهترين موقع براي مذاکره با آمریکا بود. آن موقع بايد نرمش قهرمانانه مطرح مي‌شد كه نشد!

محمود احمدی نژاد، در آخرین جلسه با حضور برخی همکارانش در دولت دهم، پیش از تخلیه ساختمان لادن، مطالبی بیان کرده که خبرنگار جهان به بخشی از آن دست یافته است.

به گزارش بویرنیوز به نقل از جهان، احمدی نژاد در این جلسه با اشاره به اینکه هنوز ارتباطش را با مردم حفظ کرده گفته است: خودم شخصا با خيلي‌ها مرتبط هستم. مردم از دولت ناراحت هستند.

وی می گوید: روحاني برای اصلاح داخلی نگاه به خارج دارد و اين جواب نخواهد داد و مردم هم به زودي خواهند فهميد.

رئیس جمهور سابق در ادامه با کنایه می گوید: حالا ديگر كشور گل و بلبل شده‌ است و ظاهرا فقط مشكل من بودم!

وی افزوده است كه هاشمي هنوز از من انتقام نگرفته و براي برخورد با من و دوستانم برنامه دارد.

احمدي‌نژاد به مذاكره با آمريكا هم اشاره کرده و گفته است: زمان من بهترين موقع براي اين كار بود. آن موقع بايد نرمش قهرمانانه مطرح مي‌شد كه نشد! هاشمي الان دور برداشته، آن موقع از من مي‌ترسيد. روحاني هم با عملكرد بدش كار را به جايي خواهد رساند كه مردم به اين حرف برسند كه اشتباه كرده‌اند كه به او راي داده‌اند.

وی اشاره کرده است که دليل دشمني اين‌ها با من اين است كه من پول مردم را به خودشان داده‌ام ولي اين‌ها مانده‌اند و نمي‌توانند پولش را تامين كنند!

احمدی نژاد گفت: روحاني زمان انتخابات به من پيام داد كه از من حمايت كن و كمك كن، حق و حقوق و سمتت محفوظ خواهد بود كه من قبول نكردم!

رئیس دولت دهم گفت: لاريجاني‌ها با وجود اينكه من كنار رفته‌ام هنوز دارند عليه من كار مي‌كنند.

وی می افزاید: پايگاهمان در بين طبقه محروم هم ضربه خورده كه براي ترميم آن بايد تلاش كنيم.

احمدي‌نژاد درباره دانشگاه اش نیز گفته است که مراحل آن در حال انجام است و قطعا راه اندازي خواهد شد.

همچنین در اين جلسه تصويب مي‌شود كه براي پاسخگويي به سياه‌نمايي درباره عملكرد دولت نهم و دهم، یک سايت اينترنتي راه‌اندازي و عملكرد دولت نهم و دهم به صورت شفاف منتشر شود.

حسيني وزير اقتصاد دولت سابق، در این جلسه که پس از سخنراني روحاني در دانشگاه تهران و اظهارات وي درباره خزانه خالي، برگزار شده بود، مأمور مي‌شود كه به اظهارات روحاني پاسخ دهد.

آخرین خبرها حکایت از آن دارد که ساختمان لادن اواخر آبان ماه به طور کامل تخلیه شده و به وزارت دادگستری تحویل داده شده است.

گفته می شود احمدي‌نژاد با اشخاص متعددی از جمله سيد حسن خميني برای در اختیار گرفتن یک ساختمان رایزنی کرده است. ظاهراً سید حسن خمینی هم با تقاضای احمدی نژاد موافقت کرده است.

از سویی خبرها حکایت از نقل مکان احمدی نژاد و تیمش به ساختمانی در ولنجک دارد. برخی از نزدیکان احمدی‌نژاد اعلام کرده اند این ساختمان متعلق به بنیاد مستضعفان است اما با این وجود برخی دیگر این ساختمان را متعلق به نهاد ریاست جمهوری می‌دانند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=79911
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    هم درو که ….!!!!!!!!!!! خدایا د بسه .

  2. دروغ ستیز گفت:

    دروغگو . دروغگو . دروغگو. ………….

  3. ناشناس گفت:

    آینده قضاوت خواهد کرد

  4. ناشناس گفت:

    محمود یه بردی بنه سر حرش.به قران ای چندی که نبیدی یه نفسی کشیدیم

  5. قهرمان گفت:

    آن چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است.آقاي احمدي نژاد علي رغم احترامي كه به جنابعالي داشتم خيلي خراب كردي .جنابعلي درحدشهردارگرمساربودي.

    امروزه همه مثل عادل فردوسي پوركه كارشناس فوتباله كارشناس سياست شده اند.فرافكني بسه.

  6. رضا گفت:

    بهترین جا سیش اوینه. بره اوین بسا شرش و سر مردم کم وابو

  7. بخوانید....وجدان گفت:

    جناب آقای احمدی نزاد .سلام.

    آقا جان فرهنگ تو کارهای تو تهمتهای غیر قابل بررسی تو ، دروغهای تو، عقاید خرافی تو، اعتماد به نفس کاذب تو مردم را هشت سال فریب داد. البته کارهای خوبی هم کردی .خیلی. ولی بودنت واقعا موهبت دردناکی بود که مردم ایران دیگر یک اشل از نظر فرهنگ و درک بالاتر بروند و بفهمند که 1: وقت رئیس جمهور خیلی مهمتر از آن است که در اتاقی بنشیندو گوش به مردم عوام بدهد و هرکسی از شوهرش گله دارد با او درد ودل کند و بعد هم پنجاه هزارتومن بگیرد و به به 2: رئیس جمهور در وحله اول یاید سیاسی باشد و مصلحت کشورش را بسنجد ؛ اگر لازم باشد مثل پیامبر (ص) سنگ حجرالاسود مشرکان را بغل سنگهای خانه خدا قرار دهد تا آنها هم به جمعشان بپیوندند نه اینکه با یک حرف کل دنیا را علیه ما بشوراند3:صندلی خالی !!!!در جلسات هیئت دولت چه ضربه ها به فرهنگ و عقاید ما که نزد ولی خدا را شکر فهمیدیم همه پوچند و جز خدا برای ما فریاد رسی نیست.4:بگزار به این دولت بگویند چوب حراج به هسته ای زده باشد. قبول ولی تو از هسته ای چه برایمان آوردی جز دست دراز ما به سوی غرب که در اواخر دولت خودت هم شدت گرفت….5: صرفه جویی در حد موز نخوردن کردی ولی در دولتت سه هزار میلیاردی دزدی شد. در اخر خیلی حرف داریم که بزنیم دل پر داریم. ولی بدان این به قول تو دزدان و آقازاده ها به اندازه تو کشورر ا به عقب نیانداختند ….تو را به خدا بگزار این مملکت به آرامی و با احترام فراموشت کند .دیگر دور دوره تو نیست. دیگر عوام گول حرفهای قشنگت را نمی خورند حتی اگر حق با تو باشد.**** دشمن دانا که غم جان بود بهتر از آن دوست که ناندان بود****

  8. حمید کلباسی گفت:

    تا که از کوروش و جم مسرورم
    پیش هر شاه و گدا محسودم
    به رقیبان ندهم باده مرد افکن را
    تا بدانند که من احمدم و محمودم

  9. سلمانی گفت:

    او خیلی کارهای خوبی انجام داد فقط به واسطه ی اینکه شعارهای اسلامی داد و همین گفتمان و تلاش هرچند ظاهری برای عمل آن بهاران فرخنده ای برای کشور نوید داد اما دلبستگی عجیب و غیر عادی او به یک “خزان روش” بهاران او را خزان کرد! او به خاطر مشایی؛ با مجلس، دولت، دوست(و برترین دوست ملت ایران و او، رهبر انقلاب)، دشمن مردم و … در افتاد و عزت بین امللی و داخلی او و بسیاری خیراتش در میانه ی افراط ناجوانمردانه بسیاری از دوستان و دشمنان ورافتاد… آقای احمدی نژاد! طرفداران شما و خود بیانات همیشگی رهبر انقلاب و تاریخ اسلام ورزی خالص، راه نجات کشور را پایداری اسلامی می دانند نه غیر! نرمش قهرمانانه برای این زمان است که عوامل اجرایی به پایداری اعتقاد خاصی ندارند. شما دیگر چرا؟؟ هشت سال افتخار آفرینی شما و بلند شدن پرچم عزت اسلام و امیدوار شدن ملت ها در ظلّ حمایات رهبری را نفی می کنید. مگر حریف را نشناخته اید؟ یک آب نبات بدهد که شما (ملت مخاطب)چقدر امکانات به آنها بدهید؟ دوست رنج کشیده ی من! آیا شما نبودید که در زمان دولتتان با منتخب خودتان (جلیلی) بنای لجاج به خاطر مشایی نهادیدید و ارتباط موثر را با او قطع کردید. کم تر کسی فهمید یک پای خانه نشینی کذایی نبودن جلیلی بود؟ در مصاحبه رسمی نفرمودید من با شورای علیامنیت ملی کاری ندارم؟!چند بار پالس های مخالف خوان از طرف دستگاه ضعیف دیپلماسی خارجی شما برای دشمن خلاف تمهیدات اندیشیده شده توسط شورای عالی امنیت ملی وقت ارسال شد که در زمان مناظرات هم یکی اش”لو”رفت؟ رهبری در زمان شما چند بار تذکر دادند که سیاست خارجه باید یک دست و یک صدا باشد و از موازی کاری پرهیزشود اما و شما هی نهاد موازی افزودید یا حکم موازی !دادید (بیشتر هم برای برای مشایی! که ۳۰۰ سفر خارجی برای او به همراه داشت!! مانند: ریاست بر دبیرخانهٔ جنبش عدم تعهد، مسئولیت کنترل و نظارت مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست جمهوری، ریاست کمیته ‏عالی در مورد طرح خط لوله گاز ایران – پاکستان – هند، جانشین ریاست بر ‌جمهور در شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، ریاست بر مرکز ملی جهانی‌شدن(!!)، نماینده ویژه در امور خاورمیانه و…)… اگر قرار بر شکوِه باشد شخص اول مملکت و مسئول تعیین سیاست های کلی نظام و سیاست های کلی خارجی باید گِله کنند یا شما؟ مناظره خوب است اما با توجه به اتفاقات 88 و سوء استفاده چی های حرفه ای، با وجود ستم های بسیار ناسزاواری که به شما شد، بهتر نیست داوری نزد ایشان (رهبری)ببرید؟ دکتر عزیز از او مهربان تر یاوری نخواهید یافت نه شما نه آقای دکتر روحانی نه ملت ایران و نه هیچ کس دیگر…ای کاش می دانستید همان برنامه هایی که برای هاشمی و خاتمی چیدند تا از دامان انقلاب و ملت دورشان کنند را برای شما چیده اند . بمانید که پهلوانی کم مانند هستید! البته ای کاش این خبر غیر موثق دروغ باشد چون با مرام شما نمی خواند…

  10. ناشناس گفت:

    دروغگویی بیش نبود ایشون
    مملکت رو بخاک سیاه نشوند
    خدا بزنه من گردنت که راس نوابی بحق محمد وآل محمد
    مرد کلک باز دروغ گو
    8 سال مردم را با وعده ای دروغش بیچاره کرد

  11. ناظر گفت:

    آینده همه چیز را قضاوت خواهد کرد فقط تامل می خواهد که چه کسی بهترین خدمتگزار ایران بوده است

  12. ای بابا گفت:

    آقای احمدی نزاد بدون ما 8سال دیگه فهمیدیم همش داری دروغ میگی

  13. حق بین گفت:

    به عمل کار برآید به سخنرانی نیست

  14. نظر گفت:

    سلام : محمود جان تورا خدا این 8 سال مردم به فلاکت و بدبختی رساندی نه شغلی نه کاری نه درآمدی عزت ملی از بین رفت توی دنیا مسخره شدیم اقتدارمون از بین رفت -به ولایت فقیه توهین کردی با اون مشایی دست راستت و و ووووووووو هزاران دیگه

    فقط یه کارخوب کردی اینکه چند تا کشور جدید وقبیله جدید در شاخ آفریقا کشف کردیتبریک میگم کاشف بزرگ

  15. اااا............ گفت:

    هیچ هر که اومه بیوفتید ودینش………………

  16. ناشناس گفت:

    دوستان اگه مشکل کشور احمدی نژاد بود که رفت . فضا هم که اینقده باز بود که هر کی عقده ای داشت سر احمدی نژاد خالی کرد . ولی برخی از برادران که آقای احمدی نژاد نام برده چرا دست از سر مردم بر نمی دارند؟ آیا احکامشون مادام العمره؟

  17. ف گفت:

    کسانی که در زمان احمدی نژاد به دلیل تورم و افزایش 1000 برابری قیمتها ، ارزش املاک و سرمایه شان سر به فلک کشیده است به خوبی قدر این رئیس جمهور خوب را می دانند درود بر این رییس جمهور که باعث شد اینقدر املاک و سرمایه بعضی ها (از جمله بنده ) افزایش پیدا کند و به اندازه حقوق 120 سال یه کارمند درآمد کسب نموده ایم دیگه بسمونه

  18. ميزان گفت:

    شما كه با خدا معامله كرده بودي چرا براي بندگان خدا خط و نشان مي كشي؟

  19. وحید حقانی گفت:

    سلام
    مطالبی که از طرف آقای احمدی نژاد بیان شده ,در سایت شما درست نیست,بهتر است مطالب مستند بیان شود

دیدگاه شما