شنبه 2 آذر 1392 - 17:12

زن توزیع کننده تریاک در یاسوج دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری زن توزیع‌کننده مواد مخدر توسط ماموران این حوزه در یاسوج خبر داد.

خبرگزاری فارس: توزیع‌کننده مواد مخدر در یاسوج دستگیر شد

سعید بالش‌زر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از دستگیری عامل توزیع‌کننده مواد مخدر در مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با گزارشات واصله مبنی بر حضور زنی جوان که با فروش مواد مخدر در منطقه‌ای از شهر یاسوج امرار معاش می‌کند، بلافاصله ماموران مبارزه با قاچاق این مهم را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: با انجام عملیات پلیسی و کسب اطلاعات مورد نیاز ماموران مبارزه با مواد مخدر متهم موصوف را در حین فروش مواد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و منزل این فرد را بازرسی کردند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل این زن فروشنده مواد مخدر یک کیلو و 880 گرم مواد از نوع تریاک به همراه آلات و ادوات استعمال کشف و ضبط شد.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که طبق قوانین و مقررات برای فرد دستگیر شده پرونده مقدماتی تشکیل و تحقیقات برای شناسایی همدستان و میزان کشفیات دیگر در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: پس از انجام تحقیقات تکمیلی متهم به مراجع قضایی معرفی می‌‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اعتیاد سرمنشا بسیاری از آشفتگی‌ها و ازهم‌گسیختگی‌های اجتماعی همچون طلاق، انحراف جنسی، نزاع‌های خانوادگی و غیره است، گفت: دشمنان ایران اسلامی قصد دارند با وارد کردن مواد مخدر به کشور، قشر جوان ما که همان آینده‌سازان کشور هستند را تخریب کنند که در این زمینه پلیس با تمام توان نقشه‌های شوم آنان را خنثی و در این راه تا نابودی کامل آنان طرح‌های خود را به اجرا می‌گذارد.

این مسئول به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در خصوص مبارزه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سطح شهرها و حتی نقاط روستایی اشاره کرد و گفت: از رسانه‌های استانی اعم از مکتوب و مجازی انتظار می‌رود نسبت به این موضوع همت مضاعفی داشته باشند.

بالش‌زر با تاکید بر این‌که با آگاه‌‌سازی جامعه می‌توان از اقدام توزیع‌کنندگان جزئی مواد مخدر جلوگیری کرد، گفت: باید همه جامعه را فرزندان خود بدانیم و از بروز حوادث و تمایل آن‌ها به سمت مواد مخدر جلوگیری کرد تا بتوانیم جامعه‌ای سالم در سایه همدلی، آسایش و راحتی فرزندان امروز و فردای خود داشته باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=78236
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    دست بچه های مواد مخدر درد نکند .

دیدگاه شما