چهارشنبه 29 آبان 1392 - 16:25

سوابق چهار استاندار جدید دولت روحانی

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به معرفی استانداران کرمانشاه، هرمزگان، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان در جلسه امروز هیات دولت ابراز امیدواری کرد که تا هفته آینده 6 استاندار باقی مانده دردولت یازدهم معرفی شوند.

حسینعلی امیری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سوابق علی اوسط هاشمی که به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان معرفی شد اظهار کرد: وی دارای سابقه خدمت در بنیاد مستضعفان و جانبازان، معاونت سیاسی استانداری تهران، فرمانداری تهران، معاونت سیاسی استانداری کردستان، فرمانداری، بخشداری و شهرداری در چند شهرستان کشور و مدیرکلی در استانداری و ثبت احوال است و از فرماندهان پشتیبانی جنگ جهاد و دفاع مقدس است.

وی افزود: اوسط هاشمی همچنین دارای سابقه مدیریت در کمیته امداد، مدیریت در جهاد سازندگی و خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوایل انقلاب است.

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به معرفی رضایی بابادی به عنوان استاندار جدید کرمانشاه تصریح کرد: وی دارای سابقه استانداری خراسان جنوبی، معاونت سیاسی استانداری تهران، معاونت استانداری آذربایجان غربی، مدیرکلی در بخش های مختلف وزارت کشور و فرمانداری و بخشداری در برخی شهرستان ها است.

وی با اشاره به دیگر سوابق استاندار جدید کرمانشاه ادامه داد: معاونت اداری مالی استانداری آذربایجان شرقی، معاونت برنامه ریزی و اداری مالی استاندار خوزستان، معاونت برنامه ریزی و اداری مالی استاندار زنجان، معاونت برنامه و اداری مالی استاندار تهران، مدیرکل اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون و مدیرعاملی شرکت عمران و نوسازی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی بخش دیگری از سوابق بابادی است.

امیری درباره سوابق جاسم جادری که امروز به عنوان استاندار جدید هرمزگان معرفی شد نیز یادآور شد: وی سابقه معاونت وزارت نیرو، نمایندگی مجلس و مدیرکلی در بخش های مختلف را دارد.

قائم مقام وزیر کشور درباره سوابق و فعالیت های قربانعلی سعادت که امروز با عنوان استاندار آذربایجان غربی معرفی شد نیز عنوان کرد: وی سابقه استانداری استان های آذربایجان غربی، سمنان و قم و مدیریت در مناطق آزاد و معاونت استانداری در برخی استانهای کشور را در کارنامه دارد.

وی از رئیس جمهور و هیات وزیران به دلیل تایید انتخاب های وزارت کشور برای استان های آذربایجان غربی، کرمانشاه، هرمزگان و سیستان و بلوچستان قدردانی کرد و برای استانداران معرفی شده برای این استان ها آرزوی توفیق در خدمت نمود.

امیری گفت: جلسه معارفه چهار استاندار معرفی شده از هفته آینده با حضور وزیر کشور در چهار استان یاد شده برگزار خواهد شد.

وی درباره استانهایی که تاکنون استاندار آن ها معرفی نشده است نیز خاطر نشان کرد: تاکنون استانداران استان های خراسان رضوی، کرمان، قزوین، بوشهر، کردستان و قم معرفی نشدند و پیش بینی ما این است که هفته آینده تعدادی دیگری از استانداران را معرفی کنیم.

قائم مقام وزیر کشور در پاسخ به این سوال که امکان دارد تا هفته آینده شاهد تکمیل پروسه معرفی استانداران در دولت یازدهم باشیم یا خیر گفت: تلاش ما این است که تا هفته آینده استانداران معرفی شده از سوی دولت یازدهم تکمیل و درباره مابقی استانهای باقی مانده تصمیم گیری شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=77928
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما