چهارشنبه 29 آبان 1392 - 1:09

قتل پسر جوان به خاطر ارتباط با دختر مورد علاقه

پسر جوان وقتي متوجه شد خواهرش با پسري دوست شده است سناريوي قتل دوست خواهرش را اجرا کرد. ساعت 21 و 30 دقيقه 26 آبان امسال ماموران پليس آگاهي شهرستان آمل در جريان مرگ مشکوک پسر جواني در يکي از بيمارستان‌هاي اين شهر قرار گرفتند. در ادامه تيمي از ماموران راهي بيمارستان شده و در بررسي‌هاي اوليه خود متوجه شدند، مقتول پسر 24 ساله‌اي به نام نصير است که بر اثر اصابت ضربه کارد به سينه‌اش فوت کرده است.

تحقيقات از خانواده مقتول نشان داد، شب حادثه افراد ناشناسي به در خانه آنها رفته و پس از اينکه نصير در را باز کرده آنها با ضربه کارد او را مجروح کرده و از محل گريخته بودند. با توجه به نوع قتل تيم جنايي دو فرضيه را در اين خصوص مطرح کردند. قتل با انگيزه اختلاف مالي و مسائل شخصي دو فرضيه اي بود که پيش روي ماموران قرار گرفت.

در نخستين گام کارآگاهان به تحقيق از دوست صميمي مقتول پرداخته که او در بازجويي‌ها گفت: نصير چندي قبل با دختر جواني آشنا شد و آنها قصد داشتند با هم ازدواج کنند. همزمان با کشف اين سرنخ شناسايي دختر جوان در دستور کار پليس قرار گرفت و همان شب دختر 18 ساله به نام سارا شناسايي شد. سارا در بازجويي‌ها گفت: مدتي قبل با نصير آشنا شده و قرار بود با هم ازدواج کنيم. به دليل اينکه برادرم بر روي اين ارتباطات حساس است اين موضوع را هنوز به خانواده‌ام نگفته بودم. کاراگاهان سپس برادر سارا به نام مجيد 27 ساله را شناسايي و او را در عملياتي ضربتي دستگير کردند. مجيد در بازجويي‌هاي اوليه منکر قتل شد اما خيلي زود لب به اعتراف گشود و گفت: وقتي متوجه دوستي مقتول با خواهرم شدم تصميم به انتقام گرفتم. شب حادثه همراه دو تن از دوستانم به مقابل در خانه نصير رفتيم. وقتي در زدم خود نصير در را باز کرد. بدون اينکه حرفي بزنم چاقو را در سينه او فرو کرده و از محل جنايت گريختم. سرهنگ محمد عظيمي رئيس پليس آگاهي استان مازندران با تاييد اين خبر به مهر گفت: با عمليات همزمان کارآگاهان پليس آگاهي آمل و ماموران عمليات ويژه پليس آگاهي استان راز اين قتل در کمتر از هشت ساعت فاش شد و در حال حاضر تحقيقات براي دستگيري دو همدست متهم از سوي ماموران ادامه دارد. وي در پايان هشدار داد: افراد جامعه به خصوص جوانان به جاي انتقام‌گيري شخصي بهتر است مسائل را از طريق قانوني و با مراجعه به پليس و دستگاه قضايي حل کنند. اقدامات خودسرانه و شتابزده هيچگاه سرانجام خوبي نخواهد داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=77821
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهدی گفت:

    شاید قصد ازدواج داشته 

  2. مهسا گفت:

    من بامهدی موافقم شاید واقعا قصدش ازدواج بوده..ولی اون دخترهم بایدخودش زودتربه خانوادش اطلاع میداد.ومقتول هم اگرواقعاقصدش ازدواج بوده زودتر میومده خواستگاری.که کار به این جاهانکشه…

دیدگاه شما