شنبه 25 آبان 1392 - 22:29

انهدام باند سارق به عنف در یاسوج

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد از شناسایی و انهدام باند سارقان به عنف در شهر یاسوج  و کشف 12فقره سرقت از آنان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از(ایسنا)، منطقه کهگیلویه وبویراحمد سرهنگ غلامعباس غلامزاده گفت: در پی گزارشات و شکایت تعدادی از شهروندان یاسوجی در خصوص سرقت های به عنف و بروز چندین فقره این نوع سرقت در برخی از مناطق شهر یاسوج پرونده ای در این رابتشکیل وبه صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: بلافاصله کاراگاهان پلیس اگاهی استان تحیقسقات خود را در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد:ماموران گشت نامحسوس آگاهی در حین ماموریت به یک دسگاه خودروی پراید سرقتی با 4نفر سرنشین مشکوک شده و جهت توقیف خودرو دستور تور ایست را صادر کردند.

سرهنگ غلامزاده بیان کرد: خودروی مورد نظر به محض مشاهده خودروی گشت بدون توجه به دستور ایست ماموران بر سرعت خود افزوده و قصد فرار داشت که پس از طی مسافتی از سوی ماموران متوقف و هر چهار نفر سر نشین آن دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: در بازرسی از خودرو یک قبضه قمه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بودکشف و به همراه متهمان به مقر انتظامی منتقل شدند.

غلامزاده با بیان اینکه تمامی اعضای این باند مخوف دستگیر شدند بیان کرد: تعدادی از مال باختگان شناساییو تحقیقات بیشتر در جهت شناسایی و دستگیری خریداران اموال مسروقه همچنان ادامه دارد .

این مقام ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: شیوه و شگرد سارقین شناسایی محل های با وضعیت مالی متوسط بوده که سارقین پس از سرقت به عنف خودرو سواری پراید در محل های مشخص تردد و با استفاده از یک عدد تابلوی اژانس که روی خودرو می گذاشتند و معیرین را به عنوان مسافر سوار کرده و در فرصتی مناسب در محل های خلوت با تهدید به وسیله ی قمه و چاقو اقدام به زورگیری و سرقت اموال مسافرین می نمودندو پس از انجام سرقت مالباختگان در بعد از کتک کاری و ضرب و جرح در بیابان و کنار جاده رها می نمودند و از صحنه متواری می شدند.

سرهنگ غلامزاده تصریح کرد: متهمان به نامهای ،هادی  37 ساله،احسان 22 ساله،مرتضی 20 ساله ،و داریوش 37 ساله در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت به عنف با یک دسگاه خودروی پراید مسروقه به صراحت اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده اقدامات ویژه ی امنیتی و هماهنگی با دستگاه فضایی استان حلقه ی محاصره ی اراذل و اوباش سارقان به عنف فمزاحمان خیابانی و مجرمان سابقه دار تنگ تر خواهد شدو سعی می کنیم تا با ایجاد یک فضای سنگین کنترلی و نظارتی از انجام اعمال مجرمانه این گونه افراد مقابله کنیم و بدون شک هر گونه عملی که باعث نارضایتی مردم شودجزو خط قرمز پلیس محسوب شده و پلیس اجازه نخواهد داد عده ای امنیت و آرامش مردن را با اعمال مجرمانه خود سلب کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=77272
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما