سه شنبه 14 آبان 1392 - 17:22

جزئیات سرقت از منزل یک نماینده مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باند سرقت از منزل یک نماینده مجلس با اقدامات مناسب و پی گیری نیروهای پلیس آگاهی پایگاه دوم تهران و کلانتری فردوس درغرب تهران شناسایی شد.
مهناز بهمنی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت،‌ به سرقتی که در ماه گذشته از منزلش رخ داد اشاره کرد و گفت: باند سرقت از منزل یک نماینده مجلس با اقدامات مناسب و پی گیری نیروهای پلیس آگاهی پایگاه دوم تهران و کلانتری فردوس در غرب تهران شناسایی شد که به دنبال شناسایی و دستگیری سارقان مشخص شد که این افراد مجرمانی سابقه دار و خطرناک هستند.
نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: این افراد با تشکیل باندی بزرگ اقدام به سرقت از بیش از 30 منزل مسکونی در غرب تهران کرده بودند. به گفته وی مقداری وجه نقد، طلا و اثاثیه از منزل وی به سرقت رفته بود که پس از دستگیری سارقان طلاهای شخصی عودت شد اما وجوه نقدی و اثاثیه برنگشت.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بسیاری از این سارقان مجهز به فناوریهای نوین سرقت و ابزار و لوازم شکستن در و پنجره های فولادی بودند و نکته جالب اینکه از وضعیت مالی بسیار خوبی هم برخوردار بودند و هرکدام یک خانه 4 طبقه در تهران داشتند. نماینده مردم سراب در مجلس گفت: اکثر مال باخته ها تقاضا داشتند حد اسلامی بر آنها اجرا شود چون تمکن مالی دارند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=76036
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما