شنبه 11 آبان 1392 - 20:57

پای داور کهگیلویه و بویراحمد به لیگ برتر فوتبال باز شد(عکس)

رئبیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور یک نماینده دیگر داوری این استان در لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: پای شریفی داور یاسوجی به لیگ برتر فوتبال کشور باز شد

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، سید پرویز موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران از حضور یک داور دیگر استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون از استان ما در سال‌های اخیر که لیگ برتر فوتبال کشور راه‌اندازی شده داورانی همچون خداداد افشاریان، صفدر احمدی، شجاعت محمدیان، غلام آموزگار و محمد راهی سابقه حضور داشته‌اند.

موسوی افزود: در فصل کنونی لیگ برتر فوتبال کشور تاکنون محمد راهی کمک داور گچسارانی در دو بازی قضاوت کرده و اکنون نوبت روح‌الله شریفی داور خوش آتیه یاسوجی است که در این عرصه حضور پیدا کند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شریفی از داوران وسط و ملی خوب کشور است که تاکنون چندین بازی مهم و حساس لیگ دسته اول فوتبال کشور را قضاوت کرده و در آخرین قضاوت خود داور دیدار جام حذفی میان تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان بوده است.

وی گفت: به دلیل قضاوت خوب و بدون اشکال روح‌الله شریفی در جام حذفی فوتبال کشور کمیته داوران از وی به عنوان داور چهارم بازی میان تیم‌های فولاد خوزستان  و گسترش فولاد تبریز استفاده می‌کند.

موسوی به سایر برنامه‌های داوران فوتبال استان در لیگ‌های کشوری اشاره کرد و گفت: در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بازی نفت نوین آبادان و شهرداری لنگرود را سه داور هم استانی فیروز احمدیانی، حمیدرضا افشون و حسن حضرتی‌نژاد قضاوت می‌کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=75583
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مراد گفت:

    بنازم داماد خداداد را 

  2. محمدی از اهواز گفت:

    این داوری که نام بردید احمدیان داور خوش آتیه ای است از نزدیک قضاوت آن را دیدم بازم یاسوجی واقعا ……خیلی جالب است بیشتر بهاء بدید

دیدگاه شما