شنبه 11 آبان 1392 - 11:26

تفريح دردسرساز پسر 16 ساله‌ با لباس عروس

پسري نوجوان براي سرگرمي و خنده لباس عروسی خواهرش را پوشيد و سوار بر موتور دوستش به خيابان‌گردي رفت.

به گزارش ایران، منوچهر 16 سال دارد و ماموران در حالي وي را دستگير کرده‌اند که لباس عروس به تن داشت و موتور سواري مي‌کرد. پسر نوجوان به همراه دوست 18 ساله‌اش به‌نام حسين که در زمان دستگيري راننده موتورسيکلت بوده، صبح روز پنجشنبه 9 آبان‌ماه در حضور «اردمه» دادستان تربت حيدريه پرده از سرنوشت عجيب خود برداشتند.

منوچهر گفت: شب 8 آبان‌ماه با دوستم حسين قرار داشتم برويم و دوري بزنيم. از خانه که بيرون آمدم متوجه شدم خواهرم لباس عروسي کهنه‌اش را داخل پلاستيکي جلوي در خانه گذاشته است. با ديدن لباس آن را برداشتم و به حسين نشان دادم. ناگهان فکري به سرم زد. لباس را برداشتم و با حسين به خانه يکي از دوستان ديگرم رفتيم. کسي آنجا نبود. لباس را پوشيدم. کمي خودم را آرايش کردم. از سر مسخره بازي تصميم گرفتيم با همان وضعيت موتورسواري کنيم. حسين موتور را روشن کرد. من نيز با لباس عروس و تور سفيد پشت سرش سوار شدم. به راه افتاديم. در خيابان‌ها بوق مي‌زديم و مي‌رفتيم. همه مردم با تعجب نگاه‌مان مي‌کردند. ساعت 9 شب بود که خودروي گشت پليس جلوي ما را گرفت. تور را روي سرم کشيدم. ماموران پليس با ديدن کفش‌ها و شلوارم فهميدند زن نيستم و دستگيرمان کردند. من اصلاً نمي‌دانستم اين کار جرم است و فقط به‌خاطر سرگرمي اين کار را کرديم.

منوچهر اظهار داشت: تا کلاس پنجم ابتدايي درس خوانده‌ام. پدرم شاگرد اتوبوس است و من به خاطر اين که کمک خرج خانه باشم نتوانستم درس بخوانم.

حسين 18 ساله نيز گفت: پدرم کارگر ساده‌اي است. من نيز مثل منوچهر نتوانستم ادامه تحصيل بدهم و سرکار مي‌روم. ما وقتي ديديم همه با تعجب نگاه مان مي‌کنند ذوق کرده بوديم و ادا در مي‌آورديم. نمي‌دانستيم چه کار اشتباهي کرده‌ايم.

سرهنگ محمد امين شاهرخي، رئيس پليس تربت حيدريه نيز در اين رابطه اعلام کرد: ساعت 9 شب هشتم آبان‌ماه، تيم کلانتري 11 تربت حيدريه هنگام گشت‌زني مشاهده کردند جواني راننده و كسي که لباس عروس به تن داشت ترک نشين يک موتور است.

وي افزود: با توجه به اين که اين صحنه تعجب شهروندان را به وجود آورده بود پليس بلافاصله موتور را متوقف کرد و در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كسي که لباس عروس به تن دارد پسري نوجوان است.

سرهنگ شاهرخي با اشاره به اين مطلب که منوچهر و دوستش به اتهام جريحه‌دار کردن عفت عمومي به مراجع قضايي معرفي شده‌اند، گفت: خانواده‌ها بايد هوشياري و مراقبت بيشتري نسبت به فرزندان‌شان داشته باشند و آن‌ها را به‌طور غيرمستقيم تحت کنترل قرار دهند تا شاهد چنين مشکلات و مسائلي نباشيم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=75481
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما