چهارشنبه 8 آبان 1392 - 16:41

تولد هفتمین نوزاد در آمبولانس های 115 کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گفت : یک مادر باردار روستایی حین انتقال به بیمارستان ، دومین فرزندش را در آمبولانس و با کمک تکنسین های اورژانس جاده ای پایگاه آب سفید به دنیا آورد .
ضیاء رسولی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد : در پی تماس با مرکز پیام 115 یاسوج مبنی بر شروع درد زایمان یک زن جوان 27 ساله در روستای کوشک از توابع یاسوج ، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس پیش بیمارستانی جاده ای اعزام و تکنسین های اورژانس بربالین زن باردار حاضر شده و وی را جهت انتقال به بیمارستان به درون آمبولانس هدایت نمودند .
وی ادامه داد : مادر باردار حین انتقال به مرکز درمانی با شدت گرفتن و شروع زایمان و پاره شدن کیسه آب نوزاد در وضعیت فوریت پزشکی قرار گرفت ، که سریعا” امدادگران 115 با تکنیکهای لازم درمانی ، اقدام به زایمان و به دنیا آوردن سالم نوزاد پسر شدند .
رسولی با بیان اینکه پس از انجام زایمان مادر همراه با نوزادش باشرایط مطلوب به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج منتقل شد اضافه کرد : این هفتمین مورد از زایمان در سال جاری در آمبولانس های اورژانس استان است که توسط تکنسین های مجرب و بی مدعا ی فوریتهای پزشکی استان که همواره در اولین خط مقدم درمان جهت خدمت به مردم بوده اند صورت گرفته است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=75234
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما