چهارشنبه 8 آبان 1392 - 16:35

دوستی شبانه دختر جوان با پیرمرد 60ساله

به گزارش بویرنیوز، پارسینه نوشت: دختر جوان در نيمه‌هاي شب با انگيزه سرقت توانست يک پير مرد ۶۰ ساله را فريب دهد و اموالشان را تصاحب کند.

چند شب گذشته بود که علي (۶۰ساله) در ساعت ۲۳ در حال تردد از خيابان جهان آرا بود که ناگهان دختر جواني را کنار خيابان ديد که منتظر تاکسي ايستاده است.

اين مرد مسافر کش دختر جوان را سوار کرد و به راه خود ادامه داد. دختر جوان سر صحبت را باز کرد و چند دقيقه صحبتشان طول کشيد و پس از آنکه چنيدن خيابان را با هم طي کردند دختر جوان گفت به منزلش رسيده و پير مرد توقف کرد و دختر جوان پياده شد و رفت.

پير مرد نيز به سمت منزلش به راه افتاد و در بين راه متوجه شد که کيف پول و اموالش که بالغ بر چند ميلون تومان مي‌باشد، توسط دختر جوان به سرقت رفته است. لذا سريعا با شماره تلفني که از دختر جوان داشت تماس گرفت و با ترفندي خاص توانست با دختر جوان ساعت ۲ بامداد يک قرار ملاقات بگذارد.

پير مرد بازهم رفت ودختر جوان را سوار کرد و در بين راه زماني که دختر جوان در حال گفتگو بود، علي يکي از واحد هاي گشت کلانتري ۱۲۵ يوسف‌آباد را مشاهده کرد و سريعا جلوي خودرو پليس توقف کرد و دختر جوان را که نيوشا نام داشت به ماموران کلانتري تحويل داد و تمام ماجرا را براي آنان تعريف کرد.

گفتني است در نهايت شاکي و متهم براي بررسي بيشتر و تشکيل پرونده به کلانتري منتقل شدند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=75231
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    به مرد 60 ساله پیرمرد نمی گن

دیدگاه شما