سه شنبه 7 آبان 1392 - 10:31

مردی 3 عضو از خانواده كرمانی را كشت

پرونده قتل 3 عضو يك خانواده در شهرك صنعتي كرمان پس از 15 ماه با دستگيري عامل اين جنات وارد مرحله‌ تازه‌يي شد.
به گزارش اعتماد، «آقاي ميم» كه اينك متهم است سه عضو يك خانواده را با ضربه‌هاي تبر به قتل رسانده 22 فروردين‌ماه سال 1391 مرتكب جنايت شد كه اينك در اعترافات خود تاكيد دارد پيش از اقدام به اين سه قتل حدود يك ساعت و نيم شيشه مصرف كرده بوده است. روانگردان شيشه در حالي در جامعه ما قرباني مي‌گيرد كه با گذشت حدود دو ماه از شروع به كار دولت يازدهم هيچ‌جايگاهي در برنامه‌هاي فوري آن ندارد.
 اين در حالي است كه دكتر «فريد براتي‌سده»، مديركل درمان و پيشگيري از اعتياد سازمان بهزيستي كشور، تيرماه امسال در گفت‌وگو با فارس تاكيد كرده بود مصرف شيشه در كشور در حال افزايش است و مصرف اين روانگردان بين افراد 15 تا 45 ساله رايج است.
در همين حال دكتر «مريم رامشت» عضو مركز مشاوره دانشگاه تهران نيز به پايگاه خبري اينترنتي نامه گفته است: مشاهدات ميداني و تحقيقات من و همكارانم نشان مي‌دهد تعداد معتادان و مصرف‌كنندگان شيشه به‌شدت درحال افزايش است.
به جز اين دو «سعيد صفاتيان»، مدير موسسه دانش اعتياد و روانشناسي نيز شهريورماه امسال تاكيد كرده است: كاهش سن اعتياد به كمتر از 22 سالگي زنگ خطري جدي محسوب مي‌شود و اين در حالي است كه شاهد رشد 22 درصدي شمار معتادان به موارد روانگردان هستيم.
ماجراي يك جنايت
همسر آقاي ميم عصر 22 فروردين‌ماه 1391 در حالي كه او مدت زيادي خوابيده بود بيدارش كرد و گفت: بلند شو سه نفر را در شهرك كشته‌اند.
آقاي ميم پرسيد: سه نفر را كشته‌اند؟
همسرش پاسخ داد: بله. يك زن و مرد و بچه‌شان را.
آقاي ميم دوباره پرسيد الان ساعت چند است؟
همسرش پاسخ داد: 4 بعدازظهر.
همسايگان متوجه نبودن اعضاي خانواده‌يي شده بودند و به پليس خبر دادند. يك مرد، يك زن و يك بچه سه ساله. هر سه با ضربات جسمي سخت و برنده به قتل رسيده بودند.
كارآگاهان احتمال قتل به وسيله شيئي چون تبر را بررسي كردند و بر همين اساس نمونه‌برداري و انگشت‌نگاري از محل وقوع قتل آغاز شد.
گزارش اين قتل به بازپرس شعبه سوم دادسراي عمومي و انقلاب كرمان داده شد و «حميد اسحاقي» نيز رسيدگي قضايي به اين جنايت را آغاز كرد. فرضيه‌هايي چون انتقامجويي، دعواي خانوادگي و سرقت براي رسيدگي مدنظر كارآگاهان بود اما به دليل نبود هيچ نشانه‌يي رد قاتل يا قاتلان به نتيجه مطلوب نرسيد تا 15 ماه بعد از اين تاريخ كه «آقاي ميم» توسط تيم جنايي پليس كرمان دستگير شد.
نفهميدم سه نفر را كشته‌ام
«آقاي ميم» در اعترافات خود گفته است: وقتي ساعت 4 بعدازظهر روز 22 فروردين‌ماه همسرم مرا از خواب بيدار كرد و گفت سه نفر در شهرك صنعتي كرمان كشته شدند تازه فهميدم چه كرده‌ام.
«آقاي ميم» در بيان چگونگي وقوع قتل توضيح داد: قرار بودم همان فردي كه با ضربه تبر كشتمش بيايد و از من مواد مخدر بگيرد. قرار بود به او شيشه بدهم. اما او آمده بود در خانه ما پشت آيفون فحاشي كرده و حرف‌هاي ركيكي به همسر من زده بود و رفته بود.
اين متهم به قتل افزوده است: من همان روز خانه بودم. شب يك ساعت و نيمي نشستم و شيشه كشيدم. بعد رفتم به خانه اين فرد. زن و بچه‌اش خواب بودند. رفتيم داخل خانه. او مرا به داخل آشپزخانه برد. گفت بيا با هم شيشه بكشيم. او نمي‌دانست كه من با خود يك تبر به همراه دارم.
اين مرد 37 ساله در ادامه اعترافاتش تصريح كرده است: به دنبال او به آشپزخانه رفتم و با تبر دو ضربه به سر او زدم. دوستم افتاد روي يخچال و سر و صدا شد و همسرش آمد. ديگر به او اجازه صحبت كردن ندادم. ضربه‌يي به شقيقه او زدم. بعد هم بچه سه ساله آنها را ديدم كه او را هم با تبر كشتم.
«آقاي ميم» تاكيد كرده است: تا فرداي آن روز نمي‌دانستم چه كرده‌ام. آنقدر شيشه كشيده بودم كه نفهميدم چه شده است. من خودم متاهلم. دو فرزند دارم. اما 5 سال است شيشه مصرف مي‌كنم.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=74967
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما