دوشنبه 6 آبان 1392 - 16:26

یک کشته و دو زخمی در تصادف جاده یاسوج به اصفهان

به گزارش بویرنیوز به نقل از سایت استان در تصادف دو خودرو در مسیر ارتباطی یاسوج به اصفهان یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

161794 438 یک کشته و دو زخمی در تصادف جاده یاسوج به اصفهان
در این تصادف خودرو ال ۹۰ با خودروی کمپرسی برخورد کرد که منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر از سرنشینان ال ۹۰ شد.
این تصادف در مسیر یاسوج به اصفهان و در حد فاصل روستای کریک به وقوع پیوسته است.
علت حادثه انحراف به چپ خودروی ال ۹۰ عنوان شده است.
این در حالی است که با بارش اولین باران پاییزی در یاسوج سطح معابر و جاده ها دچار لغزندگی شده و رانندگان از این موضوع غفلت می کنند که بسیاری از تصادفات نیز ناشی از همین امر می باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=74928
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. راه و ترابری گفت:

    جناب به اصلاح مهندس ….بیدارپور) هنوز از خواب …….. بیدار نشدی بابا جاده های استان شده قتلگاه استان ……و به گل نشاندی برو دیگه

  2. پیر گفت:

    این عکس ال 90؟

  3. ناشناس گفت:

    با سلام راننده ی خودروی ال 90 یکی از نخبگان کشورمان و از افراد شاغل در نیروگاه اتمی بوشهر هستند. متاسفانه در این حادثه همسرشان فوت کردند. خدا به آنها صبر بدهد.

  4. علی کریمی گفت:

    خدا به ایشان صبر دهد  . ایشان از دوستان عزیز ما بودند خدا همسرشان را قرین رحمت کند. 

  5. اس اس واقعی گفت:

    با عرض تسلیت به همکار گرامیمان
    از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و طول عمر مسئلت دارم .

  6. ناشناس گفت:

    همسرش متاسفانه کشته شد و پسر سه ساله شان ماژان سه دنده سینه ش شکست و خود رننده دستش خراش براداشت

  7. پیرانشهر گفت:

    خداوند همه را مورد قرین رحمت خود قرار دهد برای ان مرحومه رحمت و مغفرت وبرای بازماندگان ان مرحومه صبر و بردباری عطا بفرمایید انشا…

  8. ناشناس گفت:

    راننده از دوستان بنده هستند. يكي از شريفترين آدمهايي است كه تا كنون برخورد كرده ام. خداوند همسرشان را بيامرزد و به اين دوست ما و خانواده اش بردباري و شكيبايي بدهد. براي شفاي پسر كوچولوشان دعا كنيد.

  9. امیدفر گفت:

    کوچی دوایی دایکی دلسوز و به ئیمان به همو بنه ماله ی به ریزتان ته سلیت ده لین. هیوادارم خودای گه وره روحی شاد کا.

    روزانه صدها نفر در جاده های کشور به دلیل تصادف جان خود را از دست میدهند که جالب اینجاست مسئولین محترم فقط رانندگان را مقصر می دانند. کسی نیست بگوید که واقعا ایران بیشتر از هر کشور دیگری دارای نقاط حادثه خیز است.که ناشی از بی توجهی مدیران می باشد.

  10. شبنم گفت:

    راننده این خود رو ادم بسیار با احتیاط ومنظمی بود وهنگام تصادف سرعتش زیاد نبوده پس لطفا کمی به وضعیت جاده یاسوج بیندیشید ا . همسر ایشان از دوستان نزدیک ما بودند ومثل یک فرشته بود .داغ بسیار بزرگی بود خداوند بیامرزدش .وبرای همسر وخانواده ودوستان او صبر وشکیبایی ارزو می کنم . روحش شاد ویادش گرامی

  11. قندیل گفت:

    با توجه به اخبار یاسوج این جاده شده قتل گاه اما متاسفانه همیشه راننده را مقصر می دانند و توجه ی به وضعیت جاده نمیشود لطفا مسثولان بیشتر توجه کنند همه این عزیزان هم وطن وعطیز ما هستند .خداوند همسر ایشان را بیامرزدبسیار جوان بود .وبرای خانواده وهمسراوصبروشکیباییارزومندم .

  12. قندیل گفت:

    با توجه به اخبار یاسوج این جاده شده قتل گاه اما متاسفانه همیشه راننده را مقصر می دانند و توجه ی به وضعیت جاده نمیشود لطفا مسثولان بیشتر توجه کنند همه این عزیزان هم وطن وعزیز ما هستند .خداوند همسر ایشان را بیامرزدبسیار جوان بود .وبرای خانواده وهمسراوصبروشکیباییارزومندم .

دیدگاه شما