جمعه 3 آبان 1392 - 20:18
با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی؛

شرور مسلح فراری با 21 فقره سابقه سرقت در لوداب دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: شرور مسلح فراری با 21 فقره سابقه سرقت توسط ماموران پاسگاه انتظامی لوداب شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: دستگیری شرور مسلح فراری با 21 فقره سابقه سرقت در لوداب

سرهنگ علی کاشانی در گفت‌وگو  با  فارس به افزایش طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره و اظهار کرد: در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با عنوان محله محور با انجام کار وسیع اطلاعاتی افرادی که در محلات اقدام به تهیه، توزیع مواد مخدر، مشروبات الکلی، ایجاد مزاحمت و سرقت به عنف می‌کنند شناسایی و مطابق قانون با آن‌ها برخورد شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طی هماهنگی با مقام قضایی در طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری مخلان نظم عمومی در محلات شهرستان اجرا و توسط ماموران پاسگاه انتظامی لوداب شرور مسلح فراری با 21 فقره سابقه شرارت دستگیر شدند.

کاشانی به برنامه‌های اجرا شده در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: با انجام گشت زنی توسط ماموران انتظامی در نقاط آلوده و جرم‌خیز تعداد 40 دستگاه خودروی متخلف شیشه دودی را اعمال قانون، 10 دستگاه موتور سیکلت مخدوش شده را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشفیات بیش‌از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر از فروشندگان مواد خبر داد و  گفت: در این راستا طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی 48 ساعت گذشته 6 نفر معتاد در حین استعمال مواد در ساختمان‌های نیمه کاره و اماکن عمومی، بیش‌از 40 کیلوگرم ماهی فاسد از یک دستگاه خودرو و 4 نفر مزاحم خیابانی و دو نفر سارق را در حین سرقت دستگیر که تاکنون به چند فقره سرقت اعتراف کردند.

کاشانی ضمن تأکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح شهرستان بویراحمد و مقابله جدی و قانونی با مجرمان و متخلفان، اظهار داشت : پل ارتباطی بین پلیس و شهروندان و مردم استان تلفن فوریت‌های پلیسی 110 است.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اذعان کرد: شهروندان می‌توانند با تعامل و همکاری بیش از پیش در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه بی‌نظمی اجتماعی و تهیه و توزیع مشروبات الکلی مواد مخدر و دیگر اقلام قاچاق از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=74444
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مرضیه گفت:

    خدالعنتشون کنه انشالله.جالب اینه همشونم بهونشونومیذارن به اینکه بیکارن وجیبشون خالیه و….بایدبگیرن خفشون کنن تانسلشون پانگیره.بی وجدانای کثیف!

  2. حسن گفت:

    سلام ايانام شرور ازنام منطفه مهمتراست پس بجاي منطقه اي ايشان نام خودش را اعلام كنيد

  3. مجید گفت:

    متاسفانه بیشتر کارکنان نیروی انتظامی خودشون …
    کاشکی یکی بود رسیدگی میکرد. خیلی به مردم……. توی کلانتری و آگاهی

    اگه برای گرفتن سوء سابقه هم به این مکان ها مراجعه کنین بدترین برخورد باهاتون میشه.
    …….

  4. محسن گفت:

    چه فایده دارد نیروی انتظامی دستگیر میکند قاضی ها محترمانه آزاد می کنند بد بخت مال برده ها

  5. علی گفت:

    کاش میشد بیعفتی های درون شهر هارا جمع کرد تا یک بار دیگر روزگار عشیره ای هایمان را تجربه کنیم دست شما ها درد نکند

دیدگاه شما