چهارشنبه 1 آبان 1392 - 14:44

جزئیات کشف راز قتل پزشک سرشناس پس از 18 سال

تنها مظنون قتل پزشک سرشناس پس از 18 سال از جنایت و کشف جسد مقتول همچنان منکر قتل است.

به گزارش خبرنگار مهر، 15 اسفندماه سال گذشته مرد جوانی با مراجعه به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی از ناپدید شدن مرموز پدرش خبر داد.

او به بازپرس پرونده گفت:  پدرم که از پزشکان عمومی سرشناس بود 20 مهرماه سال 74 در حالی که 59 ساله بود از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. یک ساعت بعد نیز نامادری ام با حالتی غیرعادی به خانه بازگشت که این رفتار باعث شک من شد. صبح روز بعد وقتی سراغ پدرم را از  نامادری گرفتم او گفت پدرت جایی رفته و دیگر باز نمی گردد. سال 88 پس از اتمام دوره سربازی با نامادری ام تماس گرفته و از او خواستم اگر اطلاعی از پدرم دارد به من بگوید که او با حالتی غیرعادی مدعی شد از محل پدرم اطلاع دارد و فقط هنگامی که در یک قدمی مرگ قرار دارد جای او را به من می گوید.

شاکی ادامه داد: در این مدت به دلیل مشکلاتی نتوانستم موضوع را پیگیری کنم اما حالا با به دست آوردن مدارکی علیه نامادری ام از او شکایت دارم.

در ادامه پرونده برای انجام تحقیقات به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد که ماموران در جریان بررسی ها دریافتند همزمان با ناپدید شدن پزشک عمومی شکایتی در این رابطه مطرح شده اما تا کنون به نتیجه نرسیده بود. از سوی دیگر پسر این پزشک فایل صوتی را در اختیار ماموران قرار داد که در آن نامادری اش مدعی شده بود پدرش کشته شده است.

ماموران با جمع آوری اسناد و مدارک دوم مهرماه امسال زن 54 ساله را دستگیر کردند که او در بازجویی ها منکر قتل و صدای ضبط شده شد. با توجه به رفتار مشکوک این زن تیمی از کارآگاهان برای بررسی خانه پزشک ناپدید شده راهی محله ستارخان شدند

در بازرسی از ساختمان سه طبقه ماموران متوجه یک دیوار کاذب در موتورخانه ساختمان شده که پس از تخریب این دیوار با اسکلت مردی در پشت آن روبرو شدند. فرزندان مقتول که در محل حضور داشتند مدعی شدند به احتمال قوی این اسکلت متعلق به پدرشان می باشد.

با انجام بررسی های مقدماتی در محل کشف جسد با دستور بازپرس دادسرای جنایی تهران بقایای جسد کشف شده برای تعیین هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره به خبرنگار مهر گفت:  تنها مظنون این جنایت تا کنون به قتل اعتراف نکرده و با کشف جسد پرونده از اداره یازدهم به اداره مبارزه با قتل فرستاده شد.

وی افزود: متهم امروز به دادسرا منتقل شد و تحقیقات پلیس برای کشف راز این جنایت همچنان ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=74243
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما