یکشنبه 28 مهر 1392 - 13:06

نماينده شركت حامي همايش پياده روي ياسوج دستگير شد

در ماجرايي واقعي نماينده شركت حامي مالي همايش پياده روي جمعه هفته گذشته ياسوج مركز استان كهگيلويه و بويراحمد دستگير شد.

در ماجرايي واقعي نماينده شركت حامي مالي همايش پياده روي جمعه هفته گذشته ياسوج مركز استان كهگيلويه و بويراحمد دستگير شد.

مديرعامل كارخانه آب معدني آريو برزن ياسوج با تائيد اين خبر به “عصردنا” گفت: نماينده شرکت خصوصی ” پرنیان تندیس پونه ” از تهران متاسفانه اقدام به خريد كالاها و وسايل متعددي در ياسوج نموده بود كه پول هيچ كدام از اين وسايل را پرداخت نكرده است.

“حميد طاهري” افزود: اين نماينده حتي پول پرايد را كه جايزه ويژه اين همايش بود را به فروشنده آن پرداخت نكرده است و وي نيز يكي از شاكيان پرونده است.

مديرعامل كارخانه آب معدني آريو برزن از شكايت 18 نفر ديگر به غير از خود در اين ارتباط خبر داد و اظهار داشت: ما هم اكنون در دادگستري ياسوج هستيم.

طاهري بيان داشت: نماينده شرکت خصوصی ” پرنیان تندیس پونه ” 2 شبانه روز است كه در اختيار دستگاه هاي امنيتي و قضايي است.

وي گفت نماينده شركت”پرنيان تنديس پونه” معادل 42 ميليون تومان نيز آب معدني از كارخانه ما خريداري كرده ولي پول آن را نداد كه فردي به ما گفت وي قصد خروج از ياسوج را دارد و ما او را در ميدان جهاد ياسوج كه قصد داشت از اين شهر خارج شود همراه با خانواده گرفتيم.

به گفته طاهري مديرعامل كارخانه آب معدني آريو برزن اين فرد تاكنون  هفت بار دست به اين اقدام زده است.

فروشنده يك دستگاه پرايد به نماينده شرکت خصوصی ” پرنیان تندیس پونه ” از تهران در همين زمينه به “عصردنا” گفت: فرزند من با هيئت ورزش هاي همگاني ارتباط نزديكي دارد و به همين دليل نماينده شركت از من خواست كه يك دستگاه خودرو پرايد به قيمت 16 ميليون 900 هزار تومان به وي بفروشم.

“پزشك پور” گفت: ما نيز بر اساس اعتماد طرفين يك دستگاه پرايد را به وي داديم و درحضور حراست كل اداره ورزش و جوانان استان كهگيلويه و بويراحمد قراردادي را با وي منعقد نموديم.

وي ادامه داد: هم اكنون شاكي اين شركت هستم و در حال نامه نگاري به دستگاه هاي امنيتي و قضايي استان مي باشم.

مدير كل ورزش و جوانان كهگيلويه و بويراحمد نيز پرونده فرد دستگير شده را مرتبط با وظايف قانوني اين اداره كل ندانست و اظهار داشت: مشكلات پيش آمده به ما ربطي ندارد و بر عهده نماينده شرکت خصوصی ” پرنیان تندیس پونه ” از تهران است.

“سيد جواد خاضع” به “عصردنا” گفت: من يك بار با حضور مسولان هيئت هاي ورزش همگاني استان در ارتباط با چگونگي برگزاري همايش پياده روي ياسوج نشست داشتم و با تاكيد از آنها خواستم پيش از برگزاري همايش يك دستگاه پرايد و جوايز ديگر خريداري شود.

وي افزود: اطلاع دقيقي از فرد دستگير شده و پرونده آن ندارم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=73741
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دروغ بزرگ!!!!!!!!!!1 گفت:

    دروغ و … بزرگ را خود ورزش و جوانان راه انداخته. تیتر و دروغ بزرگ سایت ورزش و جوانان:
    “”حضور پنجاه هزار نفری مردم شهر یاسوج در همایش بزرگ پیاده روی گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش “”
    اولا که کل جمعیت یاسوج ۱۰۰٬۵۴۴ می باشد.(سایت آمار) ثانیا جایزه ویژه متعلق به همایش پیاده روی بوده نه کسی که با ماشین دولتی و در حین ماموریت بوده و پول ماموریت خودش و میگیره،با ماشین اداری رفته و با ماشین اداری برگشته. دریغ از یه قدم پیاده روی.
    حال سوال اینجاست: اگه به قول خودتون 50 هزارنفر شرکت کننده پیاده روی کرند پس چرا جایزه ویژه را میدین به یه نفر که یه قدم پیاده روی نکرده و حتی از ثروتمندترین فرد در استان می باشد. آیا این عدالت است.
    راستی از قرعه کشی بقیه جوایزی که قول دادین چه خبر؟
    بی خیال بابا این روزها تو کشور ما دزدی های میلیاردی میشه کسی صداش درنمیاد حال برسه به این جوایز…..

  2. دروغ بزرگ!!!!!!!!!!1 گفت:

    البته ورزش و جوانان راست میگه؛شمارش افراد براساس بلیت ها بوده که با برنامه ریزی عالی خودشون هر نفر بیش از هزار بلیت خریده بود.
    واقعا متاسفم

  3. محمد گفت:

    میشه اگه واقعیت داره معرفی بشه.

  4. تقی گفت:

    فقط بویرنیوز خوب اره کرده

  5. تقی گفت:

    بگید که هنوز پول پراید را نداده و توی زندان هست و شش محکومیت کیفری داشته نمیدونم این چنیین شخصی چه جوری مجوز گرفته واقعا که
    . راستی اخ وبخت این مردم بدبخت

  6. منصف گفت:

    واقعا تو زندان هست این مرد امروز شنیدم که همشهریان ما رو گول زده اینو کی اورده توی این شهر کسی جواب میدهد

دیدگاه شما