شنبه 27 مهر 1392 - 0:23

فقط نعیمه اشراقی این تصاویر را ببیند

این قاب‌ها تصاویر همان فرزندان پیر جماران و مظلومان تاریخ هستند که فدایی امام‌شان شدند و چه زیبا همراه با فریاد حسین زمان شان، ندای حسین حسین را عاشقانه سر داده و شهادت افتخارشان شد.

خبرگزاری فارس: فقط نعیمه اشراقی این تصاویر را ببیند

 

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، در پی اهانت‌های نعیمه اشراقی، تصاویری از فرزندان امام روح‌الله را که تا دم شهادت ذکر لبیک یا امام بر لب‌شان بود و در راه خمینی کبیر تا پای جان و آخرین قطره خون مجاهدت و ایستادگی کردند را برای مخاطبان آگاه انتخاب کرده‌ایم که تقدیم مخاطبان می‌شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=73538
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. افشین گفت:

    تا زنده ایم رزمنده ایم***پیرو خط رهبـریـم

  2. دانا گفت:

    بویر نیوز باید بی طرف باشی غرز ورزی موقوف .نا سلامتی سایت مردمی هستی نه جناحی

    • مهرداد گفت:

      دانا جان بدان غرض نه غرز،اتفاقا از معدود موضوعاتی بود که بویرنیوز مردمی کار کرد نه جناحی.شهدا که جناح سیاسی ندارند،انها فقط به خاطر انقلاب و دینشان جنگیدند.

  3. گل بي منت بارون گفت:

    بدون توجه به تيتر
    چقدر ارام خوابيده اند روحشان شاد

  4. مهرداد گفت:

    روحشان با سیدالشهدا محشور باد.

  5. بسيجي ٢٢ ماه جبهه گفت:

    هر صحبت و تصويري بايد با توجه به مقتضيات زمان خودش ارزيابي شود و در زمان آينده استفاده ابزاري از ان نشودو بايد مقتضيات و احتياجات و تعامل جهاني روز را در نظر گرفت.ممكن بود منم بجاي يكي از اين عزيزان  ميبودم ولي الان بايد شرايط  روز را در نظر گرفت……….

  6. اریک کانتونا گفت:

    راس میگن دیگه. حالا اینایی که سه هزار میلیارد میدزدن و یا 16 میلیارد دانشگاه احمدی نژاد یا این همه کله گنده ها!!! آیا خودشان یا بچه هاشون یه بار بوی باروتو حس کرده ان!!! واقعا ظلم گرانه همین….

  7. سيد علي گفت:

    سلام خدا بر شهيدان عزيز اينها رفتند و خون دادند كه الآن ما داريم راحت زندگي مي كنيم و بدانيد و بدانيم فرادي قيامت بايد جواب خيانت به خون شهيدان را بايد بدهيم براي شادي روح امام عزيز و شهداي عزيزمان سه صلوات بفرستيد

دیدگاه شما