پنجشنبه 25 مهر 1392 - 22:19

لگدی که هاشمی رفسنجانی به جنازه اصلاح طلبی زد!

«اظهارات هاشمی در تخطئه اقدام سایت خود لگدی بر جنازه اصلاح‌طلبی بود»!
لگدی که هاشمی به جنازه اصلاح طلبی زد!

به گزارش بویرنیوز، سایت اینترنتی خودنویس وابسته به شماری از روزنامه‌نگاران زنجیره‌‌ای متواری با درج این مطلب، به واکنش دیرهنگام هاشمی به اقدام دست‌اندرکاران سایت شخصی‌اش پرداخت که ضمن آن گفته شده بود اقدام سایت در انتشار خاطره وی درباره پیشنهاد حذف شعار مرگ بر آمریکا به امام، بدون هماهنگی و نادرست بوده است.

خودنویس می‌نویسد: رویدادهای پس از سفر نیویورک، دوباره به ذهن آورد که شاید اصلاح‌طلبی مرده ولی خیلی‌ها امید داشتند که این تن زخمی شاید دوباره تکانی بخورد و نشانه‌ای از حیات به نمایش بگذارد.

اما خبرها برای جریان اصلاح‌طلبی نه تنها یادآور نفس‌های آخر بود بلکه برای اطمینان، لگدهایی هم به آن زده شد تا خلق‌الله را مطمئن کنند که این جسد مرده! اول صبح آقای هاشمی آمد. گفت که خاطره‌اش درباره مرگ بر آمریکا بدون هماهنگی منتشر شده. به عبارت دیگر اشتباه گفتم.

گفتنی است آخرین واکنش هاشمی، با سانسور و لاپوشانی در نشریات زنجیره‌ای منتشر شد چرا که این نشریات نیز در وسعت دادن به آن رفتار نادرست مشارکت داشتند.

منبع: جهان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=73403
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهرداد گفت:

    هاشمی زمانی برای همه خط قرمزی بود همانند رهبری،و همه وی را محترم می شماردند ولی همین اقدامات متناقض و کذب وی او را به یه شخصیت معمولی مبدل کرد.

  2. یازهرا گفت:

    بردار محترم تیتر عوض کن… به هاشمی واصلاح طلبان توهین نکن ..لگد ادبیات خوبی برای انسان نیست

  3. زنده باد اصلاحات. گفت:

    جنازه ی اصولگرایی را شماها مدت هاست که دارید تشییع میکنید به امید زنده شدتش….
    اما اصلاحات زنده است تا ایرانی زنده است…..

  4. با غیرت گفت:

    انتخاب کلمه لگد در شان سایت شما نیست ولی شاید ماهیت سایت شما را مشخص کند!!!!!

  5. علی گفت:

    واقعا جهان نیوز شان رسانه ای دارد که که شما از آن نقل قول می کنید؟اصل سخنان نیک آهنگ کوثر را ببینید و خود می فهمید جهان نیوز در پی چیست.

  6. غلو گفت:

    ….. اگرحرف مفت نزنیت ایگن کرولالیت دوما اصلاحات زنده است تا اسلام زنده است و سوما اونی که مرده اصولگرایی است که به هر در و دیواری می زنند تا مداوایش کنند و دیگ حنای اصولگرایی رنگ نداره و همه مردم کلک و دروغ هایشان را دیدند و شنیدند و دیگر هم باور نمی کنند .

دیدگاه شما