پنجشنبه 25 مهر 1392 - 14:07

راه‌اندازی سایت‌های غیراخلاقی به نام دختر عمه

مرد جوان که در پی کینه خانوادگی، مشخصات و شماره تماس دختر عمه‌اش را در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های غیراخلاقی قرار داده بود، از سوی پلیس فتای غرب استان تهران دستگیر شد.

به گزارش جام جم، چندی پیش زن جوانی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از فردی به اتهام راه اندازی سایت های غیراخلاقی و قرار دادن شماره تماس و مشخصات وی در این سایت ها شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، از چند روز پیش مردان غریبه با تلفن همراه وی تماس گرفته و برایش ایجاد مزاحمت می کردند تا این که متوجه شده آنها شماره تلفن و مشخصات او را از طریق شبکه های اجتماعی و چند سایت غیراخلاقی که به نام وی راه اندازی شده، به دست آورده اند و اکنون از کسی که با این شیوه آبروی وی را به خطر انداخته است، شکایت دارد.

با طرح این شکایت، پرونده ای تشکیل و به دستور بازپرس احمدی، تحقیقات کارآگاهان پلیس فتای غرب استان تهران برای دستگیری فردی که سایت های غیراخلاقی را به نام شاکی راه اندازی کرده، آغاز شد.

در ادامه جستجو ها کارآگاهان پلیس فتا متوجه شدند یک مرد این سایت ها را راه اندازی کرده است که در ادامه با هماهنگی قضایی به خانه متهم در یکی از محله های شهریار اعزام شده و او را دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس فتا به اظهارات ضد و نقیض پرداخت تا این که در مواجهه حضوری با شاکی، از سوی وی شناسایی و به عنوان پسر دایی او معرفی شد. در ادامه، متهم به جرمش اعتراف و عنوان کرد به قصد انتقامگیری، دست به این کار زده است.

متهم اضافه کرد: خانواده هر دویمان از مدت ها پیش با یکدیگر اختلاف داشتند و من نیز کینه آنها را به دل گرفته و درصدد بودم از خانواده عمه ام انتقام بگیرم تا این که تصمیم گرفتم مشخصات و شماره تلفن همراه دختر عمه ام را که متاهل بود، در سایت های غیراخلاقی و نیز شبکه های اجتماعی قرار دهم تا او و خانواده اش را به دردسر بیندازم.

بنا بر این گزارش، با اعتراف متهم و صدور قرار قانونی برای وی، تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=73388
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما