سه شنبه 23 مهر 1392 - 15:56

یک کشته در محور یاسوج به اصفهان

بر اثر برخورد دو خودروی سواری در محور یاسوج به اصفهان یک نفر جان باخت و چهار نفر زخمی شدند.

 به گزارش خبرنگار مهر، طی این حادثه که روز دوشنبه در منطقه پاتاوه روی داد، دو خودروی پژو 405 با هم برخورد کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: در این حادثه که در ابتدای یکی تونل ها این محور در بخش پاتاوه روی داد، راننده یکی از خودرو ها بر اثر شدت جراحات قبل از رسیدن نیروهای امدادی اورژانس جان باخت.

ضیاء رسولی افزود: چهار مجروح این حادثه هم پس از اقدامات اولیه درمانی توسط  دو دستگاه آمبولانس اورژانس هلال احمر برای مداوا به بیمارستان شهید بهشتتی یاسوج انتقال یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، محور یاسوج به اصفهان یکی از بحرانی ترین محور های ارتباطی این استان است که بیش از 27درصد تصادفات رانندگی استان در آن به وقوع می پیوندد.

از ابتدای سال جاری تا کنون 23 نفر در تصادفات جاده ای در این محور جان باخته اند.

دو طرفه بودن جاده، عرض کم، کمبود خط سبقت و ترافیک بالا به دلیل قرار داشتن در محور ارتباطی جنوب به مرکز کشور از جمله دلایل وقوع تصادفات جاده ای در این محور است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=73183
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اهالی روستاهای حاشیه جاده اصفهان گفت:

    جناب آقای استاندار ترا بخدا فکری بحال جاده جاده یاسوج -اصفهان بکنید ،بخدا از بس ما در این جاده صحنه های غم انگیز تصادف دیده ایم که با هزار سلام وصلوات ودلهره از این جاده عبور میکنیم.

  2. محمد گفت:

    مسولان هلال احمر -پلیس راه -اداره راه و حمل و نقل – استانداری – فرمانداری -ستاد بحران استان و شهرستان -حوادث غیر مترقبه-امام جمعه- سپاه و بسیج -فکری اساسی و علمی در خصوص این جاده ارائه نمایند از استانهای همسایه کمک بگیرند به خدا از خط بحرانی هم تصادفات این جاده فراتر رفته است

  3. سارا گفت:

    تاسف بر مدیرکل به خواب رفته هلال احمر که در برنامه تلویزیونی فقط مشکلات جاده را از بی احتیاطی رانندگان  می داند ایشان حتی ذره ای علم مدیریت در حد خرد هم نمی داند مسولی که به بنیادی ترین حوزه های بلایا و تصادفات اگاهی و شناخت تئوریک و عملی ندارد و اصلا جامع نگر و علمی و هدفدار در خصوص جاده پاتاوه به اصفهان هم صحبت نمی کند  و  فقط گاف می زند  و خیلی هم ازخود راضی جلوه می کند  افسوس بر این استان و مسولین نالایق و ضعیفش که  قربانی مطامع و جناح بندیها هستند  واندکی جان مردم برایشان ارزش تدارد 

  4. برزو گفت:

    امیدوارم اصحاب مطبو عات و رسانه دست به دست هم دهند و با تعامل سازنده با مجموعه دولت و ان جی اوها این مشکل جاده را حل کنند باتشکر

  5. از بنزرد گفت:

    تورو خدا یه فکری به حال این مردم بکنید واقعا من میترسم تواین جاده تردد کنم

دیدگاه شما